Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد که از این معاونت تاکنون درباره امکان بازبینی و تعدیل دوباره حداقل دستمزد کارگران استعلامی نشده و انتشار اخباری در فضای رسانه ای مبنی بر نظریه و پاسخ معاونت حقوقی رئیس جمهور درباره موضوع، صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد:اخیراً به نقل از جناب آقای شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبری در فضای رسانه‌ای انتشار یافت که ایشان در پاسخ به پرسشی پیرامون امکان بازبینی و تعدیل دوباره حداقل دستمزد کارگران اعلام کرده بود «ما در وزارت کار از معاونت حقوقی رئیس‌جمهور استعلام کردیم و پاسخ این بود دستمزد فقط یک بار افزایش می‌یابد آیا می‌شود کارگران را از بقیه مردم جدا کرد؟».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحت یا عدم صحت انتساب این نقل قول به وزیر محترم بر این معاونت معلوم نیست ولی در هرحال برای روشن سازی افکار عمومی به استحضار می‌رساند تا تاریخ تنظیم این پاسخ، استعلامی توسط وزارت مذکور درباره‌ی موضوع فوق انجام نشده و طبعاً نظریه و پاسخی توسط این معاونت درباره ی موضوع مورد بحث به آن وزارت اعلام یا ارائه نشده است لذا، خبر مذکور مورد تایید نیست.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستمزد کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیرویچ عضو و رئیس شورای ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیروویچ عضو مسلمان و رئیس دوره‌ای شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین روز سه شنبه ۴ اردیبهشت در محل ساختمان ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدا بچیروویچ ضمن ابراز خشنودی از این دیدار به سفیر کشورمان خوش آمد گفت و آرزو کرد در مدت ماموریت وی روابط دوکشور بیش از پیش توسعه یابد.
وی گفت: کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ به مردم بوسنی و هرزگوین همواره در خاطره مردم این کشور به نیکی ماندگار است. سپس ضمن ارائه توضیحاتی در باره نسل کشی در سربرنیتسا در سال ۱۹۹۵ خواستار حمایت کشور‌های اسلامی از قطعنامه محکومیت نسل کشی که در مجمع عمومی سازمان ملل در معرض رای گیری قرار خواهد گرفت، شد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان نیز گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از حاکمیت ملی و همزیستی مسالمت آمیز در بوسنی و هرزگوین است و خواستار توسعه همه جانبه روابط دو کشور شد. در پایان سفیر کشورمان چند کتاب ترجمه شده به زبان بوسنیایی از جمله دیوان حافظ و الهی نامه عطار نیشابوری را به رییس جمهور بوسنی و هرزگوین هدیه کرد.
دنیس بچیروویچ نیز کتاب خود را به سفیرمان هدیه داد. او در ابتدای کتاب نوشت: تقدیم به سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران ابوذر ابراهیمی ترکمان به نشانه توجه و احترام.

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند