Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@19:41:45 GMT

6 تیم در جام ملت ها لژیونر ندارند!

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۸۹۹۰۶

به گزارش ایلنا، تمامی 24 تیم حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا لیست نهایی و 23 نفره خود را برای حضور در هفدهمین دوره این رقابت ها اعلام کرده اند. برخی تیمها، به کلی از نفراتی تشکیل شده اند که در در لیگ های داخلی توپ می زنند و هیچ لژیونری ندارند.
 6 تیم حاضر در این دوره هیچ لژیونری ندارند که یکی از این تیمها، هم گروهی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ویتنام به همراه تیمهای امارات، قطر، عربستان، هند و چین تمامی نفراتشان در لیگ کشورشان بازی می کنند.
در سوی مقابل تیم ملی استرالیا بیشترین تعداد لژیونر را دارد. از 23 بازیکن دعوت شده از سوی گراهام آرنولد تنها سه نفر در لیگ استرالیا موسوم به A لیگ توپ می زنند. بعد از کانگروها سوریه 17 بازیکن لژیونر دارد و رتبه سوم مشترکا به کره جنوبی و یمن اختصاص دارد که 9 بازیکن داخلی دارند.
تیم ملی ایران هم در لیست خود یک بالانش جالب توجه را می بیند. یازده بازیکن داخلی و 12 بازیکن لژیونر در لیست کی روش به چشم می خورند و از این حیث ایران نوزدهمین تیم به شمار می رود و تنها 6 تیم مثل و یا بیش از ما بازیکن لژیونر دارند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با درخشش سعید احمدعباسی بازیکن باشگاه اسپانیایی وینا البالی والدپیناس با نتیجه سه بر یک تیم سرسخت و جنگجو افغانستان را شکست بدهد و تنها رقیب جدی‌اش در مرحله گروهی رقابت‌ها را از پیش‌روی بردارد. لژیونر فوتسال ایران که به ماشین گلزنی مشهور است، با دو شلیک غیر قابل در این بازی موفق به بریس شد تا عزم خود برای تصاحب کفش طلایی آسیا را به رخ بکشد.

احمدعباسی در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا در دیدار با تیم ملی اندونزی دبل کرد، اما در پایان مسابقات موفق به کسب عنوان آقای گلی نشد و حالا در غیاب حسین طیبی، این فرصت را دارد تا با قریحه گلزنی‌اش به کفش طلایی جام ملت‌های آسیا دست یابد

این سومین دوره‌ای است که احمدعباسی با پیراهن تیم ملی در جام ملت‌ها به میدان می‌رود و با دو گل امروز برابر افغانستان، تعداد گل‌هایش را به ۱۰ رساند تا در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال آسیا دو رقمی شود.

تفکیک ۱۰ گل‌ سعید احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا؛

جام ملت های 2018: یک گل به میانمار
جام ملت های 2022: دو گل به اندونزی _ سه گل به چین تایپه _ یک گل به ویتنام _ یک گل به ژاپن

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود روز شنبه ( ۱ اردیبهشت ) و از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت