Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جرأت می توان گفت شعارهای تفرقه برانگیز از سوی برخی افراد در راهپیمایی دیروز گچساران را هیچ یک از اصلاح طلبان و اصولگرایان و سایر گروه های سیاسی تایید نمی کنند و می توان گفت فتنه گران همین افرادی هستند که با شعار های خود باعث ایجاد تفرقه در جامعه می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، نهمین روز از دی ماه بعنوان سالروز حماسه ای بزرگ نامگذاری شده است که در سال 88 و در پاسخ به حرمت شکنی و هنجارشکنی کسانی رخ داد که هشت ماه کشور را دچار نا آرامی کردند و فتنه ای بزرگ را به راه انداختند و به گفته مقام معظم رهبری، انقلاب را به لبه پرتگاه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز و در نهمین سالگرد این حماسه بزرگ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام گرایشات سیاسی از اصولگرا گرفته تا اصلاح طلب و اعتدالگرایان یک بار دیگر با حضور پرشور خود این حماسه را گرامی داشتند و تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای انقلاب داشتند و بصیرت خود را به رخ نااهلان کشاندند.

 

کلیپی در فضای مجازی استان چرخش داشت که مربوط به راهپیمایی مردم گچساران بود که علاوه بر شعارهایی که علیه سران فتنه می دادند، شعارهایی نیز علیه یکی از شخصیت هایی که حدود دو سال پیش از دنیا رفته اند، سر داده شده است.

 

همانطور که گفته شد تکلیف سران فتنه برای همگان مشخص است، اما سردادن شعارهایی که در شرایط فعلی جامعه باعث ایجاد نفاق و تفرقه در کشور شده به هیچ عنوان به صلاح مملکت نیست.

 

هیچ کس با هر گرایشی موافق سر دادن این شعار در چنین مراسماتی نیست و بالطبع چنین اقدامی از هر لحاظ محکوم خواهد بود و بی شک باید مسئولین مربوطه پاسخگو باشند.

 

به جرأت می توان گفت این اقدام تفرقه برانگیز از  سوی برخی افراد را هیچ یک از گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و سایر گروه های سیاسی تایید نمی کنند و می توان گفت فتنه گران همین افرادی هستند که با شعار های خود تفرقه را در جامعه ایجاد می کنند.

 

جامعه اسلامی هیچ گاه نه موافق افراط بوده است و نه تفریط، بدون شک چنین رویکردی باطل است و چنین افرادی با چنین شعارهایی باعث ایجاد جو مسموم در جامعه می شوند.

 

همیشه دشمن در چنین روزهایی در کمین نشسته و همانند لاشخور منتظر رسیدن لقمه ای خوشمزه برای استفاده علیه کشور است و این اقدام یکی از همان کارهایی است که بی صبرانه منتظرش هستند.

 

چنین رویکردی تنها باعث ایجاد انشقاق میان افراد مختلف جامعه خواهد شد، بی شک هر شخصی در هر جایگاهی حق ندارد به اتحاد جامعه اسلامی لطمه وارد کند.

 

هرچند در برخی خبرها آمده است که مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دادن چنین شعاری توسط این فرد اظهار بی اطلاعی کرده اند.

 

بنابراین باید مراقبت بیشتری صورت گیرد تا دشمن نتواند با عدم تدبیر برخی افراد، حماسه های بزرگی که مردم خلق می کنند را به نفع خود مصادره کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!

به گزارش جماران؛ علی قلهکی در انتقاد از بازگشت گشت ارشاد نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده، در محیط‌های ایزوله سیر می‌کنند و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند! تبعاتِ تصمیماتِ اشتباه آنها را قشرِ مُتدینی می‌دهند که توسط توده‌ی مردم، حامی گشت ارشاد به حساب می‌آیند!

 

 

دیگر خبرها

  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد در شهرک‌های سازمانی زندگی می کنند!
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد