Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش سوریه و دفاع ملی حملات سنگین تروریست ها را در مناطق شمالی به طور کامل دفع کردند.

به گزارش مشرق، گروهی از نیروهای ارتش سوریه در یک رصد دقیق موفق شدند هسته ای از عناصر تروریستی حزب الترکستانی را در حومه روستای «العنکاوی» در شمال غرب استان حماه شناسایی کنند.

نیروهای سوری در ادامه عملیاتی را علیه تروریست ها در حومه این روستا انجام دادند و ۲۰ تن از آنان را در این محور کشته و زخمی کردند؛ در جریان درگیری ها خسارت های سنگینی به تجهیزات تروریست ها وارد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تغییر ۱۸۰ درجه‌ای تحولات میدانی در جنوب شرق استان دیرالزور / سیطره شبه نظامیان کُرد بر مهم‌ترین پایگاه بازمانده‌های داعش در شرق رود فرات + نقشه میدانی و تصاویر جزئیات جدید از خروج نیروهای آمریکایی از شمال سوریه و استقرار در پایگاه اربیل عراق

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: تروریست های حزب الترکسانی در این محور درصدد بودند حملاتی را برای نا امن کردن شهرک ها و مزارع حومه انجام دهند اما نیروهای سوری پیش دستی کردند و آنان غافلگیر شدند.

 

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید


از شمال شرق استان لاذقیه خبر می رسد، دهها تن از عناصر تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره)، حملات گسترده ای را علیه ایستگاه های دفاعی نیروهای دفاع ملی و ارتش انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، مواضع نیروهای ارتش و دفاع ملی در ورودی های شهرک های «نخشبا، رویسه الملک و عین القنطره» توسط تروریست های هیات تحریر الشام هدف قرار گرفت.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی (گروه الجبل) در همان گام نخست توانستند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند و به سرعت وارد میدان شوند.

به گزارش مشرق، نیروهای سوری پس از چند ساعت درگیری سنگین در نهایت با پشتیبانی یگان توپخانه موفق شدند حملات تروریست ها را به طور کامل دفع کنند؛ در جریان درگیری ها حدود ۱۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

 

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید


برخی از رسانه های وابسته به تروریست ها در ساعات نخست درگیری ها، خبر از اشغال این ۳ شهرک دادند اما منابع میدانی این گونه دروغ پردازی‌های آشکار را صرفاً یک جنگ روانی دانستند و این اخبار را تکذیب کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از عناصر تروریستی که موفق شدند جان خود را در درگیری ها نجات دهند پس از متحمل شدن خسارت های سنگین از منطقه متواری شدند و عقب نشینی کردند.

به گزارش مشرق، حملات عناصر تروریستی علیه نیروهای ارتش سوریه و دفاع ملی در شرایط و وضعیت نا مناسب آب و هوایی صورت گرفت؛ شهرک های «نخشبا، رویسه الملک و عین القنطره» دروازه شمالی برای ورود به شهر راهبردی «کنسبا» محسوب می شوند و تروریست ها درصدد بودند امنیت این شهرک مهم را به خطر بیندازند اما در نهایت با واکنش قاطع ناکام ماندند.
 

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید


از مناطق اشغالی شمال سوریه خبر می رسد، ترورهای سرکرده های ارشد گروه های تروریستی همچنان ادامه دارد و همین مسئله باعث شده در برخی نقاط جو شدید امنیتی برقرار شود.

به گفته منابع میدانی، در یک ماه گذشته شمار قابل توجهی از سرکرده های ارشد گروه های تروریستی به خصوص هیات تحریر الشام (جبهه النصره) در مناطق اشغالی استان های ادلب، لاذقیه و حلب ترور شده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در جدیدترین تروری که در روزهای اخیر صورت گرفت، «محمد ابو اسحاق» از سرکرده های ارشد گروهک تروریستی «انصار التوحید» وابسته به گروه تروریستی هیات تحریر الشام توسط گروهی از افراد ناشناس در شهرک «احسم» در جنوب استان ادلب به هلاکت رسید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 ارتش سوریه استان حماه تحولات سوریه تحولات منطقه تحولات میدانی سوریه ترور جبهه النصره دفع حملات سوریه شمال شرق لاذقیه شمال غرب استان حماه فرماندهان گروه های تروریستی نقشه میدانی سوریه هیات تحریر الشام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم

مراسم بزرگداشت روز ارتش با شکوه و اقتدار و با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با فرا رسیدن 31 فروردین ماه؛ روز ارتش، مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در قرارگاه عملیاتی ارتش کردستان برگزار شد.

مسئولان ارشد استانی  و فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی ابتدای مراسم به تمثال مبارک شهدا و خانواده‌های معظم شهدای حاضر در مراسم ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدای والامقام را گرمی داشتند. سپس پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی برافراشته شد.

یگان‌های نیروهای مسلح از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در ابتدای رژه به صورت پیاده از مقابل جایگاه عبور کردند و سپس خودروهای نظامی و  ادوات نظامی نیز در رژه شرکت و ضمن تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا و روح پر فتوح امام راحل(ره)، آمادگی کامل خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در این مراسم، نیروهای مسلح استان کردستان به صورت باشکوه و منظم، در رژه حماسی خود گوشه‌ای از اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند. گروهان‌های مختلف، یگان‌های موتوری و خودروهای تاکتیکی نیز برنامه اجرا کردند. در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از این شکوه اقتدار را ببینید:

.

امسال به مناسبت بزرگداشت دهه ارتش 100 عنوان برنامه در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین+ فیلم
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد