Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نايب رييس فراکسيون مستقلين ولايي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه فراکسيون راهبرد حل مشکلات مردم را در دستور کار خود دارد، گفت: اين فراکسيون پيشنهاداتي را خصوص بودجه 98 در مجلس ارائه مي‌کند.

به گزارش ايرنا از خانه ملت، غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي در تشريح نشست امروز- دوشنبه- فراکسيون مستقلين ولايي با حضور علي لاريجاني رييس مجلس اظهار داشت: فراکسيون مستقلين ولايي استراتژي حل مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار داده و مقرر شده در زمان ارائه لايحه بودجه به‌جاي کارهاي تکراري چند پيشنهاد کارشناسي مناسب در خصوص اصلاح نظام بودجه و اصلاح روند بودجه را داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نايب رئيس فراکسيون مستقلين ولايي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه پيشنهادات زيادي در خصوص بودجه سال 97 ارائه شد اما بيشتر پيشنهادات به تصويب مجلس نرسيد، بيان کرد: فراکسيون مستقلين ولايي مجلس تصميم گرفت روي چند پيشنهاد اساسي کار کند و چند مصوبه اصلي را براي بودجه سال 98 داشته باشد.
وي با بيان اينکه فراکسيون چند پيشنهاد اساسي در زمينه ارتقا سطح معيشت مردم، کمک به جوانان بيکار در بحث اشتغال و کمک به توليد، افزايش درآمد دولت و کاهش وابستگي دولت به پول نفت را در مجلس مطرح خواهد کرد، افزود: ابتدا مقرر شد تا پشتوانه قبلي را در خصوص اين پيشنهادات از رئيس مجلس داشته باشيم.
جعفرزاده ايمن‌آبادي با بيان اينکه موضوع بعدي که در جلسه با لاريجاني مطرح شد، هجمه‌هاي بيکران عليه مجلس است، ادامه داد: متاسفانه اکنون هجمه‌هاي سنگيني عليه مجلس مطرح مي‌شود و به همين جهت، اتخاذ تدابيري براي حفظ شأن مجلس در جلسه با لاريجاني مورد بحث قرار گرفت.
**صدا و سيما حرمت مجلس را نگه نمي‌دارد
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: در بعضي از رسانه‌ها مانند صدا و سيما حرمت مجلس را نگه نمي‌دارند و عبارت‌هايي منفي را عليه مجلس به کار مي‌برند.
وي با اشاره به اينکه مجلس نيز مانند صدا و سيما يک نهاد است، افزود: بعضي از کارکنان صدا و سيما در پخش فيلمي از شبکه کيش دچار اشتباه شدند، آيا بايد کل صدا و سيما را زير سوال برد؟
جعفرزاده ايمن‌آبادي اظهار داشت: فرض کنيم 2 نماينده مجلس دچار اشتباه شده‌اند، آيا بايد کل مجلس را به خاطر رفتار اين 2 نماينده مجلس زير سوال برد؟
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه راهکارهايي براي در راس امور بودن مجلس را با رييس مجلس مطرح کرديم و ايشان نيز راهکارهاي خوبي را ارائه کردند.
وي با اشاره به لزوم حفظ شان مجلس، اضافه کرد: دولتمردان نيز بايد تدابيري بي‌انديشند تا شأن نمايندگان حفظ شود.
سيام*3061*1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: مشکلات ساختاری بودجه به تدریج برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری مشترک با رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: مجلس در حال نهایی کردن بررسی بخش دوم لایحه بودجه است، نسبت به سال‌های گذشته با اندکی تاخیر در تصویب بودجه مواجهیم در این لایحه دولت در راستای افزایش درآمد‌های پایدار خود اقداماتی کرده است، در این لایحه تدابیری برای بازگشت انضباط و افزایش شفافیت و حذف هدررفت‌ها دیده شده است. رویکرد دولت افزایش سهم درآمد‌های پایدار در تأمین بودجه بود.

وی یکی از دلایل کسری‌های بودجه مزمن در سال‌های گذشته را وابستگی به نفت دانست و بیان کرد: در پی تحریم‌ها دولت‌ها مجبور می‌شدند یا هزینه‌های عمرانی را کاهش دهند یا دست به دامن استقراض از بانک مرکزی شوند که پیامد‌های نامبارک تورمی در پی داشت. تلاش دولت سیزدهم این بود با رفع این دو ایراد، سهم درآمد‌های پایدار را افزایش دهد؛ و در طول سه سال گذشته این سهم افزایش یافته و نسبت در آمد‌های پایدار شامل گمرک، سود سهام شرکت‌ها و درامد‌های غیر نفتی و مالیات و ... از ۴۵ درصد در ۱۴۰۰ به ۵۲ درصد در ۱۴۰۲ رسید و امیدواریم امسال به عدد ۶۰ درصد نزدیک شویم که نشان می‌دهد مشکلات ساختاری بودجه به تدریج برطرف می‌شود.

خاندوزی تصریح کرد: در بخش دوم بودجه کاهش ۵ درصدی مالیات تولیدی‌ها به دستور رییس جمهور رخ داده است، معافیت مالیاتی سود شرکت‌ها سال گذشته اعمال شد که مشوق خوبی بود و ۷۵ همت به شرکت‌ها منتقل شد در سال جاری شرکت‌های تولیدی می‌توانند از اوراق گام یا ضمانتنامه‌های بانکی و اسناد خزانه برای پرداخت مالیات و عوارض استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • خاندوزی: مشکلات ساختاری بودجه به تدریج برطرف می‌شود
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است