Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از ساری، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا اطری (مازندران)  نادر حاج آقانیا ( مازندران) علیرضا سرلک (لرستان)

61 کیلوگرم: حسن رحیمی (تهران) بهنام احسان پور (مازندران) باقر یخکشی (مازندران) ایمان صادقی (مازندران)

65 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی (تهران) مرتضی قیاسی (لرستان) پیمان بیابانی (تهران) امیرمحمد یزدانی (مازندران)

70 کیلوگرم: سیداحمد محمدی (مازندران) یونس امامی (تهران)

74 کیلوگرم: مهدی تقوی (مازندران) مصطفی حسین خانی (تهران) رضا افضلی (کرمانشاه) محمد نخودی (مازندران)

79 کیلوگرم: عزت اله اکبری (مازندران) بهمن تیموری (کرمانشاه) امید حسن تبار (مازندران) امیرحسین کاووسی (مازندران)

86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) کامران قاسم پور (مازندران) احمد بذری (مازندران)

92 کیلوگرم: علیرضا کریمی (البرز) محمدجواد ابراهیمی (مازندران) حسین شهبازی (تهران) ارشک محبی (کرمانشاه)

97 کیلوگرم: رضا یزدانی (مازندران) عباس فروتن (مازندران) علی شعبانی ( مازندران)

125 کیلوگرم: پرویز هادی (آذربایجان شرقی ) کمیل قاسمی (مازندران) یداله محبی (کرمانشاه) امین طاهری (تهران) امیرحسین زارع (مازندران)

سرمربی: غلامرضا محمدی

مربیان: محمد طلایی (سرمربی جوانان) – ابراهیم مهربان – عباس حاج کناری – صادق گودرزی - تیمور مرادی (معرفی هیئت کشتی کرمانشاه) - سعید واگذاری (معرفی هیئت کشتی مازندران) - امیر آشوری (معرفی هیئت کشتی البرز)

ماساژور: امیر شیخی

متخصص تغذیه: دکتر امیر ساسان

سرپرست: هادی حبیبی

به گزارش ایلنا،سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 18 و 19 بهمن ماه در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد دی ماه رقابت کشتی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اسامی ۳۹ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران اعلام شد که در این میان، ۱۱ بازیکن از آذربایجان غربی به این اردو دعوت شده اند که باید سه عضو کادر فنی تیم ملی را نیز به این تعداد اضافه کرد.

موریس موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی ایران در نخستین گام ۳۹ بازیکن را به اردو دعوت کرد تا ضمن بررسی پتانسیل های این رشته ورزشی، از این تعداد، ۲۵ یا شاید هم کمتر یا بیشتر را برای حضور در لیگ ملت های امسال برگزیند.

در فهرستی که از سوی فدراسیون والیبال برای اردوی جدید تیم ملی والیبال اعلام شده، اسامی با تجربه و جوان زیادی دیده می شود.

محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی‌پور در پست پاسور، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایوفرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین‌فر، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست در پست دریافت کننده قدرتی، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی در پست دفاع میانی، امیر غفور، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین صداقت و سید امیرحسین ساداتی در پست قطر پاسور و مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، مهران توانا در پست لیبرو افرادی هستند که دعوت شده اند.

 

اما نقطه حائز اهمیت در این لیست، سهمیه ۱۱ نفری آذربایجان غربی از اردوی جدید تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی و مبین نصری در پست دریافت کننده قدرتی، محمد ولی‌زاده، امیرحسین توخته و متین احمدی در پست مدافعان میانی، بردیا سعادت، محمد بربست و رضا رضایی در پست قطر پاسور و محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو این ۱۱ بازیکن را شامل می شود.

این آمار نشان می دهد که نزدیک به ۳۰ درصد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران مربوط به آذربایجان غربی است و همین امر تثبیت پایتختی این استان و شهر ارومیه در خصوص والیبال را در کشور و آسیا نشان می دهد.

البته باید به این تعداد عبدالرضا علیزاده سرمربی موفق شهرداری ارومیه در فصل پایان یافته، امیر ملک زاده و توحید اصغری را در کادر فنی به این تعداد اضافه کنیم.

 

حضور بازیکنان زبده و خبره ارومیه ای در تیم های ملی والیبال البته مورد جدیدی نیست و همواره تیم ملی در پست های مختلف از بازیکنان ارومیه ای استفاده کرده و بهره زیادی نیز برده است.

 

سعید معروف، عبدالرضا علیزاده، یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست، محمود محب از جمله بازیکنانی هستند که در سال های دور و نزدیک عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران بودند.

 

این اردو برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ برگزار می شود و بازیکنان از چهارشنبه هفته جاری وارد این اردو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند