Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال پس از چند نتیجه ضعیف اخیرش، فردا مقابل فولام و رانیری قرار می‌گیرد. تاریخ می‌گوید توپچی‌ها معمولا در خانه از پس این دو حریف برمی‌آیند. چلسی در 5 امتیازی است و جای امتیاز دادن وجود ندارد.

طرفداری - تیم‌های آرسنال و فولام در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مشخصات بازی

زمان بازی | سه شنبه، 11 دی 97 برابر با 1 ژانویه 2019

ساعت | 18:30

محل برگزاری بازی | ورزشگاه امارات

داور بازی | گراهام اسکات

پیش بازی

آرسنالِ امری فصل را با دو شکست متوالی مقابل منچسترسیتی و چلسی شروع کرد اما رفته رفته اوج گرفت و برای مدت‌ها شکست ناپذیر بود تا اینکه بالاخره مقابل ساوتهمپتون تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپچی‌ها در ادامه با شکست خانگی مقابل تاتنهام از لیگ کاپ هم کنار رفت. آرسنال از چهار بازی اخیرش در لیگ برتر تنها یک پیروزی کسب کرده و حالا سایه منچستریونایتد احیا شده را پشت سرش حس می‌کند. توپچی‌ها در بازی فردا که اولین روز سال و طبعا اولین بازی سال 2019 نیز به شمار می‌رود، به نوعی برای اعاده حیثیت هم که شده باید فولام را شکست بدهند. تیم امری چند شب پیش در آنفیلد با 5 گل در هم کوبیده شد. مجموعا می‌توان گفت عملکرد امری تا بدین جای کار قابل قبول بوده است. واقعیت‌ این است که آرسنال به لحاظ کیفیت ترکیب به خصوص در خط دفاعی به هیچ عنوان با بزرگان لیگ برتر قابل مقایسه نیست. بنابراین تمرکز امری باید تنها روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشد چه از طریق لیگ برتر چه لیگ اروپا. ناگفته نماند که فولام با روی کار آمدن رانیری، تا حدودی متحول شده و هم کمتر گل می‌خورد و هم در سه هفته اخیر بدون شکست بوده است. گرچه رانیری هنوز هم طعم برد را مقابل آرسنال نچشیده است. فولام هم هیچ گاه آرسنال را در خانه‌اش شکست نداده است.

غایبان بازی

تیم میزبان برای این بازی راب هولدینگ، ماوروپانوس، دنی ولبک، امیل اسمیت رو و هنریک مخیتاریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. ضمن اینکه حضور اوزیل، بیرین و مونرئال هم در این بازی مشخص نیست. 

تیم میهمان هم برای این بازی کالوم چمبرز را در اختیار نخواهد داشت.

نتایج ده بازی آخر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم در لیگ برتر تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بهترین پاسور گل آرسنال اوبامیانگ (7.17) اوبامیانگ (13) رمزی (6) فولام میتروویچ (7.13) میتروویچ (8) ویتو (4) نکات آماری بازی آرسنال تاکنون هرگز در خانه به فولام نباخته است. در 28 بازی دو تیم در همه رقابت‌ها به میزبانی توپچی‌ها 23 برد و 5 تساوی برای آرسنال به ثبت رسیده است. تنها برد فولام مقابل آرسنال در لیگ برتر در 12 بازی اخیر آنها به سال 2012 و برتری 2-1 در خانه فولام برمی‌گردد که هدایت این تیم آن زمان بر عهده مارتین یول بود. کلودیو رانیری، سرمربی فولام تاکنون هرگز موفق به شکست آرسنال در لیگ برتر نشده است. در 10 مصاف قبلی 4 تساوی و 6 باخت برای او به ثبت رسیده است. او با 0.4 امتیاز به ازای هر بازی مقابل آرسنال، بدترین نرخ امتیازگیری را مقابل تمام تیم‌هایی که مقابلش قرار گرفته دارد! از زمان باخت 1-0 خانگی به نیوکاسل در سال 2010، آرسنال در 22 بازی بعدی خانگی‌اش مقابل تیم‌های تازه صعود کرده لیگ برتر شکست نخورده است. 19 برد و 3 تساوی. آرسنال تاکنون هر پنج بازی خانگی‌اش در اولین روز سال را برده است. آخرین بار این تاتنهام بود که موفق شد در چنین روزی آرسنال را در هایبوری شکست بدهد. از زمان باخت به واتفورد در ژانویه 2017، آرسنال 25 بازی از 26 بازی خانگی‌اش مقابل تیم‌های غیر از تاپ سیکس را برده است. آن یک بازی هم با وولورهمپتون مساوی شد. آرسنال در ماه دسامبر 2018، 14 گل در لیگ برتر دریافت کرد. این بدترین آمار دفاعی آنها در یک ماه از آوریل 1979 با 15 گل خورده بود. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد آرسنال 0-2 فولام

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!