Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: سینمای این مرکز در بخش وراوی شهرستان مُهر با ۱۰۰ نفر گنجایش و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.

وی افزود: این هشتمین سینما کانون پرورشی کودکان و نوجوانان فارس است که برای نمایش فیلم‌های تخصصی، تئاتر، و فعالیت‌های هنری دانش آموزان، کودکان و نوجوانان بخش وراوی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری ادامه داد: پیش از این سینمای کانون در شهرستان‌های سپیدان، فسا، بوانات، اقلید، پاسارگاد، جهرم و داراب راه اندازی شده بود.

شهرستان مُهر در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

راه اندازی سینما کانون جنوب فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

این جشنواره از سوی خانه ادبیات کودک و نوجوانان ایران سرای آذر یزدی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کرمان و یزد و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان‌ها به همراه بزرگداشت استاد هوشنگ مرادی‌کرمانی، ویژه کودکان هفت تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: اقدام یک مؤسسه فرهنگی هنری در برگزاری این جشنواره با همراهی نهاد‌های دولتی و همچنین همتی که برای برگزاری این برنامه خوب انجام شد جای قدردانی دارد.

وحید محمدی با ابراز امیدواری اینکه موسسات فرهنگی هنری کرمان نیز در حوزه‌های متعدد فرهنگی و نکوداشت مفاخر نقش خود را ایفا کنند، افزود: استان‌های کرمان و یزد پیوند‌های فرهنگی عمیقی دارند و این همراهی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد و ما نیز در برگزاری این رویداد‌ها همکاری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این جشنواره در تربیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نقش مهمی ایفا کنیم، گفت: این نقش تربیتی، ارزشمند و با آثار ماندگار خواهد بود و انتظار می‌رود در این جشنواره اتفاقات خوبی رقم بخورد و با همکاری دیار کرمان بتوانیم این جشنواره را به خوبی در سطح کشور برگزار کنیم.

حسین دشتی، افزود: انتخاب یک قصه از جلد یک تا هشت کتب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی آذریزدی و انتخاب یک قصه از آثار هوشنگ مرادی‌کرمانی از بخش‌های این جشنواره است و اختتامیه جشنواره ۱۸ تیرماه امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش قرار است این جشنواره هر سال در یک استان و با معرفی چهره فرهنگی ادبی آن استان رونمایی و اختتامیه آن در یزد برگزار شود. 

برآیند سالانه جشنواره یک کتاب صوتی از منتخبین شرکت‌کننده در جشنواره خواهد بود و کار‌های برگزیده مجددا به‌صورت حرفه‌ای باز تولید خواهد شد.

کودکان و نوجوانان سراسر ایران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و کتاب‌های مورد نظر را با لهجه‌های بومی خود خوانده و پادکست تولید کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در فضای مجازی به آدرس Azaryazdi.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان