Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین تاج آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال زراعی جاری هزار و 500 تن فلفل قرمز خشک از سطح 400 هکتار مزارع این شهرستان برداشت شد که نسبت به پارسال 30 درصد کاهش داشت.
وی با اشاره به تاثیر افزایش دما بر روی عملکرد و کیفیت محصول فلفل اظهار داشت: امسال میانگین برداشت این محصول در هر هکتار از حدود پنج تن فلفل خشک به سه تن کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شرایط مطلوب آب و هوایی شهرستان داورزن برای توسعه کشت گیاهان دارویی گفت: این شهرستان از نظر سطح زیر کشت و میزان برداشت، قطب تولید محصول فلفل در کشور است.
مدیر جهاد کشاورزی داورزن افزود: فعالیت 40 کارگاه فلفل کوبی در این شهرستان 2 هزار و 200 فرصت شغلی مسقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.
کنجد، فلفل، خاکشیر، گندم، جو، پنبه و جالیز از محصولات کشاورزی شهرستان داورزن به شمار می روند.
داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پنبه جهاد کشاورزی فلفل محصولات کشاورزی مشهد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی رئیس اداره شیلات زابل گفت:سیستان تا قبل از خشکسالی بواسطه‌ی تالاب هامون یکی از مراکز برداشت انواع ماهیان بوده است.
وی بیان کرد:در حال حاضر با شرایط خشکسالی مردم به کار پرورش ماهی در استخر‌های مختلف خاکی و بتنی روی آورده اند.
وی اضافه کرد:از اوایل شهریور تعداد ۸۰ هزار قطعه بچه ماهی بین پرورش دهندگان با کمک بخش خصوصی توزیع شده است و کار برداشت ماهی سردابی قزل آلا تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشت «باقلا» در شهرستان دره شهر آغاز شد
  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • برداشت خاکشیر از قطب تولید این محصول در خراسان آغاز شد
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل
  • برداشت یکهزار تن کلزا در رامهرمز
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند