Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:22:48 GMT

عطر قهوه اسپرسو در تلویزیون می پیچد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۳۳۰۶

عطر قهوه اسپرسو در تلویزیون می پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این فیلم که در ژانر سیاسی-پلیسی ساخته شده است، داستان دو زن را روایت می کند که عضو یک سازمان تروریستی مقیم خارج از کشور بوده و از طرف موساد ماموریت پیدا می کنند با نزدیک شدن به مهندس بهمن ارامی، کارشناس عالی رتبه انرژی اتمی، اطلاعات ذی قیمتی درباره مقاومت سایت های غنی سازی انرژی اتمی به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «قهوه اسپرسو» در سال 1385 ساخته شده و عبدالرضا اکبری، نسرین مقانلو، سپیده خداوردی، خسرو بامداد و فربد شکرابی در آن ایفای نقش کرده اند. نویسنده و کارگردان این اثر رضا بهشتی است.

این فیلم سینمایی در شبکه جهانی سحر توسط علی اکبر تحویلیان به زبان اردو ترجمه و دوبله شده است و امشب یکشنبه 9 دی در ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه بر روی آنتن کانال اردو شبکه سحر خواهد بود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی تلویزیون فرهنگ و هنر فیلم سینمایی موساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

کد خبر 6085914

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • افزایش تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • گفتگویی چالشی و بی واسطه با رئیس سازمان انرژی اتمی
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • سامانه‌ خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان ساخته شد
  • جدیدترین جزئیات از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران