Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی امروز به رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.

به گزارش شریان نیوز،  تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی یازدهم دی به رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!

به گزارش "ورزش سه"، اگر بحث فوتبال را جدا کنیم، والیبال در سال‌های اخیر اقبال فوق‌العاده‌ای از سمت مردم داشته و به یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی تبدیل شده است. درخشش این رشته ورزشی در عرصه ملی باعث شدکه لیگ والیبال نیز با جذابیت متفاوتی نسبت به سال‌های دورتر دنبال شود.

همین بالا رفتن کیفیت و حساسیت لیگ برتر والیبال که البته آن‌هم دوباره در دو سه فصل اخیر با کاهش ملموسی مواجه شده این نتیجه را به همراه داشته که رقم درخواستی و دریافتی بازیکنان این رشته ورزشی نیز با افزایش قابل توجهی مواجه شود.

با این حال به نظر می‌رسد امسال شرایط به شکل متفاوت و عجیبی در این زمینه دنبال خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی بازیکنان برای عقد قرارداد با باشگاه ها پیشنهاداتی نجومی را ارائه داده‌اند و حتی نسبت به دریافتی فصل گذشته خود افزایش ۳۰۰ درصدی طلب می‌کنند.

در واقع می‌توان گفت که مثلاً یک ملی پوش والیبال دیگر حاضر نیست با مبلغی زیر ۵ یا ۶ میلیارد تومان با تیمی قرارداد ببندد. اگرچه شاید حق هر بازیکنی است که به مسائل مالی فکر کند و از این بابت دغدغه‌مند باشد اما باید به این نکته هم توجه داشت که باشگاه‌های والیبال بر خلاف فوتبال درآمد محدودی دارند. حالا باید دید که در نهایت این چالش جدید والیبال ایران چگونه برطرف خواهد شد؛ بازیکنان از مواضع خود تا حدودی کوتاه خواهند آمد یا باشگاه‌ها راضی به پرداخت دستمزد درخواستی آنها می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد