Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:11:59 GMT

جاده های خراسان رضوی مه آلود است

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۳۷۲۵

جاده های خراسان رضوی مه آلود است

مشهد- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: هم اینک بیشتر مسیرهای جاده ای در سطح این استان مه آلود و دارای محدودیت دید برای رانندگان است.

سرهنگ هادی امیدوار صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فضای مه آلود هم اینک بر مسیرها آزادراه شهید شوشتری، چناران، ابتدای جاده فریمان و مسیر تربت حیدریه حاکم بوده و عمق دید را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از گردنه های گوجگی مسیر مشهد - کلات و مزداوند در مسیر سرخس نیز مه گرفتگی و محدودیت دید گزارش شده لذا رانندگان باید با چراغ روشن و دقت بالا برانند.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی همچنین گفت: ترافیک کنونی خودروها در ورودیهای مشهد نیز پرحجم است.
وی در ادامه از برخورد دو دستگاه خودروی پراید و ال 90 در جاده تربت حیدریه خبر داد و افزود: در پی این تصادف که دیشب رخ داد راننده ال 90 جان باخت.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه وضعيت جاده ها خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد