Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@19:28:48 GMT

فرمانده و توئیتش در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۴۲۳۰

فرمانده و توئیتش در تلویزیون

توئیت محسن رضایی درباره عملیات کربلای چهار هنوز هم می‌تواند شبکه‌های اجتماعی را به تکاپو وادارد. نمونه‌اش دیروز بود که پس از گفت‌و‌گوی رضا رشیدپور با محسن رضایی و قاسم سلیمانی بر سر همین توئیت دوباره بحثش پا گرفت و داغ شد. یگانه خدامی




 حرف‌های محسن رضایی در این برنامه بخصوص آماری که از شهدای عملیات کربلای چهار اعلام کرد، تعریف او از فریب و اینکه گفت سعی می‌کند دیگر در توئیتر درباره جنگ حرف نزند و اظهارنظرهای قاسم سلیمانی بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از کاربران درباره‌اش نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشته‌هایی که البته باز هم بیشتر با انتقاد همراه بود. هرچند که اصولگرایان توئیتر با هشتگ پاسخ فرمانده از محسن رضایی حمایت کردند: «‏آقای رشیدپور با چه میزان سواد، آگاهی و دانشی روبه‌روی جناب ‎سردار می‌نشیند؟! جنابعالی بارها از میهمانان خود در برنامه ‎حالا خورشید فریب خوردید! کاش یکی از منتقدان سیاست‌های جنگ روبه‌روی ایشان می‌نشست!»، «‌‎طبق گفته آقای رضایی تو دو روز اول ۹۲۰ تن کشته دادیم، تو دوازده روز بعدش کلاً بیست سی تا. پاسخ فرمانده منو که قانع نکرد نظرسنجی بذارید ببینیم کیا قانع شدن.»، «قاسم سلیمانی در ‎حالا خورشید نظر خودش را درباره نظر محسن رضایی پیرامون ‎کربلای4 گفت.فقط حرف این است که آن روزها برادر محسن فرمانده بوده و حاج قاسم مجری اجرای دستور و طبیعتاً نگاه فرمانده هم با نگاه سرباز فرق دارد. جای هر دوشان روی چشم ولی علت تنها گذاشتن رضایی را نفهمیدم!»، ‏«کاری که امروز رسانه ملی به‌صورت عام و شبکه سوم (حالا خورشید) به‌صورت خاص کرد، یعنی دعوت از آقا محسن رضایی و گفت‌و‌گو با حاج قاسم سلیمانی برای توضیح درباره مسأله حاشیه‌ساز کربلای 4 باور نکردنی است! خدا کنه این حد از حرفه‌ای گری به بقیه بخش‌های سازمان هم سرایت کند»، ‏«محسن رضایی: «خواستم ذهن‌ها را به سمت واژه فریب سوق دهم چون ترامپ سال آینده می‌خواهد یک عملیات فریب علیه ما انجام دهد».خب مسئولان از این به بعد هر اتفاق ناگواری که رخ بده می‌ندازن گردن ترامپ!»، ‏«محسن رضایی می‌گه ترامپ می‌خواد ما رو فریب بده، یعنی ترامپ می‌خواد ۴۰۰۰ امریکایی رو به کشتن بده که ما رو فریب بده؟».
البته در توئیتر به یک موضوع دیگر هم کنار بحث اصلی پرداخته شد؛ پرداختن به توئیتر که یک شبکه اجتماعی فیلتر شده است در رسانه ملی!
رضا رشیدپور چند ساعت بعد از برنامه‌اش در پاسخ به انتقادات به برنامه‌اش در توئیترش نوشت: «من فقط یک مجری ساده تلویزیون هستم که تلاش می‌کنم برنامه‌ام را در اندازه امکان حرفه‌ای و متفاوت پیش ببرم. رسالت من مناظره کردن نیست. مجری فقط باید پرسش را مطرح کند. پاسخ را بشنود و قضاوت را به مخاطب بسپارد. ممنونم که با همه نواقصی که دارم همراهیم می‌کنید.»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه عجیب سانسور شلوار جین در تلویزیون کره شمالی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 در تلویزیون کره شمالی نیز برنامه‌های خارجی پخش می‌شود اما شیوه عجیب ممیزی در آنها عجیب و خنده دار است. شلوار جین در کره شمالی سمبل تهاجم فرهنگی غرب محسوب می‌شود و به همین دلیل حتی در برنامه آموزش باغبان نیز این شلوار به شیوه آماتوری سانسور می‌شود. ویدیوی این سانسور را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شیوه عجیب سانسور شلوار جین در تلویزیون کره شمالی
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری