Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:08:22 GMT

لحظه برخورد صاعقه با خلبان F-18 +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۴۲۳۶

لحظه برخورد صاعقه با خلبان F-18 +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان توصیه می‌کنند که در هنگام رعدوبرق فعالیت‌های بیرون از خانه را متوقف کنیم و یا در صورتی که در اتومبیل هستیم در محلی مطمئن توقف کنیم چراکه بارها شنیده شده که صاعقه باعث آتش‌سوزی شده و قربانیان زیادی را گرفته است.

اما اگر در آسمان در حال پرواز با رعدوبرق مواجه شویم باید چه کنیم؟ این اتفاقی است که برای خلبان جنگنده کویتی F-18 رخ داد؛ دوربین مقابل این خلبان جنگنده لحظه برخورد صاعقه با سر خلبان را ضبط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی ضبط شده کاملاً مشخص است که خلبان در لحظه برخورد فریاد می‌زند و خوشبختانه برای او اتفاق جدی رخ نمی‌دهد. این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و کاربران را شوکه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

برخورد رعد وبرق با خلبان جنگنده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌) در اکثر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در نقاد مستعد، بارش تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن اینکه شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها تضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

گودرزی یادآور شد: روز جمعه نیز در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش‌های پراکنده وجود خواهد داشت. همچنین روز جمعه و شنبه هفته آینده برای نوار شرقی کشور باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و سایر مناطق کشور جوی آرام را خواهد داشت.

وی افزود: از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: برای تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر 6086017 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • رعدوبرق وحشتناک در جیانگژی چین
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • صاعقه جان یک نفر را در کرمانشاه گرفت
  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان