Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@21:56:50 GMT

رونالدو از لحظات تلخ و شیرین خود در ۲۰۱۸ می‌گوید

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۴۶۶۲

به گزارش ایسنا و به نقل از کالچیو میرکاتو، سال ۲۰۱۸ برای کریستیانو رونالدو آبستن حوادث زیادی بود. این ستاره پرتغالی در ۲۰۱۸ توانست با رئال مادرید سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد هم‌چنان که از رئال جدا شد و متهم به تجاوز جنسی هم شد.

رونالدو درباره بهترین و سخت‌ترین لحظات خود در ۲۰۱۸ گفت: باید اعتراف کنم که بهترین لحظه من در سال ۲۰۱۸ بالا بردن سومین جام پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید این را بگویم که لحظه ورودم به یوونتوس هم بسیار زیبا و خوشحال کننده بود، چرا که برخورد بسیار خوبی با من داشتند.

او ادامه داد: وقتی فوتبال بازی می کنم بسیار شور و هیجان دارم. می‌خواهم روز به روز بهتر شوم. هنوز هم می‌توانم به بهترین نحو تمرین کنم. می‌خواهم بازهم جام به دست آورم.

این ستاره پرتغالی یووه در بخش دیگری از سخنانش، اضافه کرد: من انسان منافقی نیستم و نمی‌توانم انکار کنم که به کسب جوایز فردی علاقه دارم. ناراحت شدم وقتی نتوانستم توپ طلا را به دست آورم اما دنیا برای من تمام نشده است و دوباره  از نو شروع می‌کنم. به کسانی که رای دادند احترام می‌گذارم اما آمار و ارقام همه چیز را به خوبی نشان می‌دهد.

ستاره پرتغالی یووه در پایان درباره روزهای سخت خود سخن به میان آورد و گفت: متهم شدن من به تجاوز جنسی لحظات سختی را رقم زد و باعث شد تا خانواده‌ام هم تحت تاثیر چنین اخباری قرار گیرند اما آنها هم به خوبی می‌دانستند که چنین اخباری صحت ندارد. من آرامش خود را حفظ کردم، چرا که اطمینان داشتم همه چیز خوب خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • ماری: من و یوکیچ بدون شک، بهترین زوج هستیم
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • اتفاق عجیب؛ کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی!
  • کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی در پورتو؟
  • رونالدو جانشین طارمی در پورتو؟
  • سرمربی جدید تیم رونالدو انتخاب شد | پرتغالی نام آشنا در راه عربستان
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!
  • صادق‌بوقی بهتر از لیونل مسی