Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@12:55:24 GMT

جنجال «حق رای» در فوتسال ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۴۸۹۲

دستاوردهای کشورمان در فهرست مزبور به این شرح است: رتبه چهارمی تیم‌ملی فوتسال، رتبه ششمی تیم‌ملی بانوان، رتبه پنجم برای سرمربی مردان تیم‌ملی (ناظم‌الشریعه)، رتبه هفتمی سرمربی تیم‌ملی بانوان (شهرزاد مظفر) و  رتبه پنجمی حسین طیبی و دهمی فرهاد توکلی درمیان فوتسالیست‌های جهان. طبق آرا گلاره ناظمی داور فوتسال کشورمان نیز در میان داوران جهانحائز رتبه چهارم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری معتقدند آرای عجیب رای دهندگان که برخی از آنان ایرانی هم بودند، باعث کوتاه ماندن دست فوتسال ایران از عناوین برتر شده است.به عنوان نمونه می‌توان به انتخاب‌های علی تارقلی‌زاده (رئیس دپارتمان فوتسال آسیا) به‌عنوان عجیب‌ترین انتخاب اشاره کرد.او در بخش بهترین بازیکن، هیچ امتیازی برای دو کاندیدای ایرانی قائل نشده و به حسین طیبی و فرهاد توکلی رای نداده است!

همچنین حسین شمس سرمربی سابق تیم‌ملی کشورمان که یکی از صاحبان رای است به شهرزاد مظفر، سرمربی پیشین تیم‌ملی بانوان نمره ضعیف دو و به محمد ناظم‌الشریعه نمره یک داده است که این موضوع باعث به وجود آمدن شائبه‌هایی در این خصوص شد. شمس تاکید کرد دراین نظرسنجی به کسانی که  سزاوار بوده‌اند رای داده است. «من ۱۰ سال است از فوتسال دورم، اما هنوز برای رای‌گیری سراغ من می‌آیند و دلیل ندارد اعتبار و آبروی خودم را بی‌دلیل از بین ببرم، حالا مهم هم نیست یک نفر از من خوشش بیاید یا نیاید. من به چیزی که حق بوده رای داده‌ام. به کسانی که رای داده‌ام،‌ پسر خاله‌ام نبوده‌اند! در ضمن من به‌عنوان یک ایرانی شهرزاد مظفر و ناظم‌الشریعه را جزو پنج مربی برتر جهان قراردادم، دیگر بیشتر ازاین قرار نیست آبرو و حیثیت خودم را زیر سوال ببرم. اگر این کار را انجام دهم از سال آینده اصلا از من نظرخواهی نمی‌کنند.» عباس ترابیان، رئیس پیشین کمیته فنی و توسعه فوتسال تاکید کرد آرای او حاصل باورهای فنی بوده است. «رای دادن به زور نمی‌شود! من به اندازه شعورم و مطابق چیزی که به آن باور دارم رای می‌دهم و نباید به‌خاطر خوشایند کسی دروغ بگویم.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی

کاروان تیم ملی ایران ساعاتی پیش به تهران رسید

طرفداری | کاروان تیم ملی بعد از برد مقابل ترکمنستان به ایران بازگشت.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی پیش وارد تهران شد. ملی پوشان فوتبال کشورمان بعد از بازی با ترکمنستان صبح امروز عشق اباد را ترک کرده و به تهران بازگشتند.

قرار است ملی پوشان از فردا در تمرینات تیم های باشگاهی خود شرکت کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جنجال خبرنگار زن آدربایجانی در سفارت ایران + عکس
  • فیلم| درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • لحظات زد و خورد بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • فیلم/ درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش!
  • ببینید | درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • گل اول ایران به ترکمنستان + فیلم
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان