Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور از برنامه ریزی این دانشگاه برای حذف آزمون های کاغذی خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با افزایش تعداد آزمون های الکترونیکی آزمون های کاغذی به طور کامل حذف می شود.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی از رشد سهم آزمون های الکترونیکی و آنلاین دانشگاه پیام نور نسبت به آزمون های کاغذی در نیمسال جاری خبر داد و گفت: آزمون های الکترونیکی یکی از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور بوده و در این روش نمره دانشجو بلافاصه بعد از اتمام امتحان به وی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه امتحانات دانشگاه پیام نور برای همه دانشجویان در سراسر کشور به صورت متمرکز و به دو شیوه الکترونیکی و کاغذی برگزار می شود، افزود: این دانشگاه در راستای حفظ محیط زیست و صرفه جویی کاغذ، برگزاری آزمون های الکترونیکی را در تعداد محدودی از مراکز و واحدها آغاز کرد و خوشبختانه در نیمسال جاری توانستیم با افزایش ۱۳۷ هزار نفر آزمون از تعداد بالغ بر ۳۹۷ هزار نفر آزمون الکترونیکی به تعداد بالغ بر ۵۳۴ هزار نفر آزمون الکترونیکی، دست یابیم.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور بنا به ماهیت خود بر بستر الکترونیکی فعال بوده و از زیرساخت های بسیار مطلوبی در زمینه فناوری اطلاعات برخوردار است، به گستردگی این دانشگاه در داخل و خارج از کشور اشاره و افزود: دانشگاه پیام نور همواره تولید محتوای الکترونیکی و برگزاری آزمون های الکترونیکی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و در نظر دارد با افزایش تعداد آزمون های الکترونیکی هم در داخل و هم در خارج از کشور، آزمون های کاغذی را به طور کامل حذف کند.

زمانی میزان رضایتمندی دانشجویان از آزمون های الکترونیکی را بسیار بالا دانست و افزود: دانشگاه پیام‌نور در حال حاضر بیش از ۳ میلیون نفر آزمون کاغذی و الکترونیکی برگزار می کند و برگزاری آزمون هماهنگ در این سطح دقت و نظم و همچنین فراهم کردن فضایی امن و آرام برای تمامی دانشجویان در ایام امتحانات را مهم ترین وظیفه و مسئولیت خود می داند

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور: داوطلبان رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز تا یکشنبه ۱۲ فروردین۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیsanjesh.org  ثبت نام کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • فرآیند ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شروع شد
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد