Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان همزمان با سالروز آغاز عملیات کربلای ۵ با یکی از جانبازان گیلانی این عملیات دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  مصطفی سالاری در آستانه سالروز آغاز عملیات کربلای ۵ با حضور در منزل بیت الله فکوری جانباز ۵۵ درصد با وی دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدار نقش شهدا، ایثارگران و جانبازان را در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب بی بدیل دانست و گفت: جانبازان با ایثار و فداکاری وصف ناپذیر در راه مردم و وطن از خودشان، مشغله‌ها و دلبستگی‌های دنیوی گذشتند و قطعاً اجر بزرگی نزد خداوند دارند که هیچ مساله ای یا اظهارنظری در خصوص نوع و اهداف هریک از عملیات های دفاع مقدس صرف نظر از صحت و سقم آن کمترین تاثیری بر اجر و منزلت شهدا و جانبازان نزد ملت ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان افزود: بعضا شاهد هستیم تاکید بر وابستگی‌ها و اقدامات ظاهری، هدف اصلی و مقدس شهدا و جانبازان را که همانا تلاش برای سربلندی کشور و آسایش مردم است را تحت شعاع قرار می دهد.

وی همچنین روحیه بالای خانواده جانبازان را علیرغم تحمل محدودیت های جسمی آنان، بسیار ارزشمند دانست و گفت: وجود این روحیه در جامعه ما را ملزم به خدمت مضاعف و بی وقفه به مردم می‌کند و همواره دعای خیر و حمایت این عزیزان را افتخار می‌دانیم.

سالاری افزود: خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ثابت کرده اند که برای مصالح عمومی از خودشان گذشت می‌کنند اما عده‌ای که در روزهای سرنوشت ساز از خود هزینه نکرده‌اند اما خود را دلسوز و مدعی نشان می‌دهند متاسفانه برای منافع شخصی و گروهی، همه چیز را قربانی می کنند.

بیت الله فکوری پس از شرکت در عملیات کربلای ۴ و در جریان عملیات کربلای ۵ و در ۲۰ سالگی در اثر اصابت ترکش خمپاره در منطقه شلمچه از ناحیه سر، سینه و دست راست دچار مجروحیت شد و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

در این دیدار دکتر سالاری با اهداء لوح سپاس از ایثارگری، صبر و استقامت این جانباز سرافراز و خانواده‌ وی تقدیر کرد و این جانباز سرافراز نیز با اهدای سربند متبرک به نام" یا زینب" متعلق به یکی از شهدای گیلانی مدافع حرم به استاندار گیلان از توجه ویژه او نسبت به خانواده شهدا و جانبازان قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب جانبازان دفاع مقدس زینب ملت ایران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به مشکلات پسماند این استان خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت در دست انجام و عملیات اجرایی در منطقه فخب و سیاه اسطلخ با سرعت خوبی در حال انجام است.

او با تأکید بر تسریع در روند ساخت تقاطع غیرهمسطح در ۵ نقطه رشت افزود: ساخت این تقاطع‌ها یک اقدام جهادی است که بخش اعظمی از مشکلات ترافیک در رشت را برطرف می‌کند.

استاندار با بیان اینکه در خصوص ترافیک در منطقه مصلی و چند نقطه دیگر باید اقدام فوری انجام شود، تصریح کرد: در خصوص کنار گذر‌های رشت و خصوصا مسکن مهر این شهر باید کار‌های کارشناسی انجام شود.

عباسی با اشاره به انجام لایروبی رودخانه‌های رشت گفت: بخشی از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود مربوط به آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی است که طرح‌ها در این ارتباط نیز آغاز شده ضمن اینکه لایروبی در ۵ نقطه این رودخانه‌ها از سوی شهرداری رشت در حال انجام است.

بازدید استاندار گیلان از اجرای پروژه‌های غیرهمسطح رشت

او همچنین به همراه مدیران شهرداری رشت از ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح در دست ساخت این شهر (طرح میثاق) در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، حمیدیان، باهنر و رودباری بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای آنها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی