Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@12:06:28 GMT

علت آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد زنان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۵۹۱۳

فرزانه مروستی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه در آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد زنان شهرستان قرچک ورامین هیچ یک از معتادان دچار سوختگی نشده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه در تهران، مرکز نگهداری ماده ۱۶ زنان برای جمع‌آوری معتادان متجاهر وجود ندارد.

وی ادامه داد: کمپ ترک اعتیاد شهرستان قرچک مانند کمپ‌های دیگر مورد تایید سازمان بهزیستی کل کشور بود که حدود ۶۰ معتاد زن در این کمپ حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروستی با بیان اینکه براساس تبصره ۲ ماده ۱۵ که به کمپ‌های ترک اعتیاد اشاره دارد، گفت: آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان قرچک توسط چند نفر از معتادان مستقر در آنجا صورت گرفته و چند نفر هم از این موقعیت استفاده کرده و متواری شده‌اند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با بیان اینکه در این آتش سوزی حدود ۹ نفر آسیب دیدند، افزود: هیچ سوختگی در این حادثه گزارش نشد و مصدومان به صورت سرپایی درمان و به کمپ دیگری منتقل شدند.

مروستی اظهار کرد: ۴ نفر دیگر نیز به دلیل مصرف ماده مخدر شیشه در حالت سم زدایی بودند و به همین دلیل توانایی فرار از موقعیت را نداشتند، دچار مشکل گازگرفتگی شدند و متاسفانه یکی از این افراد براثر مصرف بالای مواد مخدر شیشه که تحمل گاز مونواکسید کربن را نداشت، فوت کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی پیگیر این حادثه است، خاطرنشان کرد: این سازمان معتادان را برای سم زدایی به کمپ‌ها فرستاده و پیگیر موضوع آتش سوزی کمپ شهرستان قرچک ورامین است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی ترک اعتیاد زنان بهزیستی آتش سوزی استانداری تهران درمان مواد مخدر گاز کربن فوت آتش سوزی ترک اعتیاد درمان زنان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن روزه اولی ها در قرچک
  • تقدیر از ورود شهرداری به موضوع معتادان متجاهر
  • بیم افزایش مصرف شیشه در کشور
  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • (ویدئو) آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران
  • بوم گردی در روستای امین آباد قرچک
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش