Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:28:47 GMT

افزایش سهم آزمون های آنلاین دانشگاه پیام نور

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۶۷۵۲

افزایش سهم آزمون های آنلاین دانشگاه پیام نور

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور از رشد سهم آزمون های الکترونیکی و آنلاین این دانشگاه نسبت به آزمون های کاغذی در نیمسال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی اظهار داشت: آزمون های الکترونیکی یکی از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است که در این روش نمره دانشجو بلافاصه پس از اتمام امتحان به وی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امتحانات دانشگاه پیام نور برای همه دانشجویان در سراسر کشور به صورت متمرکز و به دو شیوه الکترونیکی و کاغذی برگزار می شود.
رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: این دانشگاه در راستای حفظ محیط زیست و صرفه جویی کاغذ، برگزاری آزمون های الکترونیکی را در تعداد محدودی از مراکز و واحدها آغاز و در نیمسال تحصیلی جاری توانست با افزایش 137 هزار نفر آزمون، از تعداد 397 هزار به تعداد 534 هزار نفر آزمون الکترونیکی، دست یابد.
زمانی ادامه داد: دانشگاه پیام نور همواره تولید محتوای الکترونیکی و برگزاری آزمون های الکترونیکی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و در نظر دارد با افزایش تعداد این آزمون ها هم در داخل و هم در خارج از کشور، آزمون های کاغذی را به طور کامل حذف کند.
به گفته رئیس دانشگاه پیام نور، میزان رضایتمندی دانشجویان نیز از آزمون های الکترونیکی بسیار بالا است و در حال حاضر این دانشگاه بیش از 3 میلیون نفر آزمون کاغذی و الکترونیکی برگزار می کند.
**9489** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آزمون هاي آنلاين دانشگاه پيام نور محمدرضا زماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: استان لرستان با تبدیل ۱۹ هزار و ۹۷۵ مجوز کاغذی به شناسه یکتا، همچنان در صدر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف پروانه‌های کسب کاغذی قرار دارد.

وی گفت: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، عنوان کرد: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

محمدی، افزود: متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد و شماره‌سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

وی تأکید کرد: مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شده و از ابتدای سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و مراکز دولتی به دارندگان مجوزهای قدیمی خدماتی ارائه نخواهند داد.

کد خبر 6076895

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • توزیع بیش از ۱۳۹ هزار تذکره در تخار
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید
  • کمتر از یک ماه دیگر مجوزهای کاغذی باطل می‌شوند
  • فرصت یک ماهه برای الکترونیکی شدن تمام مجوز‌های کاغذی
  • فرصت یک ماهه تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی
  • تمدید مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • لرستان صدرنشین حذف پروانه‌های کسب کاغذی
  • الکترونیکی شدن بیش از ۱۹ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان
  • الکترونیکی شدن بیش از ۳۱۷ هزار پروانه کاغذی در گیلان