Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@07:14:30 GMT

واکنش رونالدو به احتمال بازگشت به برنابئو

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۷۵۷۲

واکنش رونالدو به احتمال بازگشت به برنابئو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، انتظار دارد در صورت بازگشت به استادیوم برنابئو مورد استقبال هواداران رئال مادرید قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رونالدو که ۹ فصل برای رئال مادرید بازی کرده و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از آن خود کرد، در تابستان امسال با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی راهی یوونتوس شد و حالا در مصاحبه با نشریه رکورد از احتمال تقابل با باشگاه سابق خود صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمجیدهای ماکسی آلگری؟ خوشحالم که نقش آفرینی ام در ترکیب یوونتوس از سوی سرمربی و همبازیانم مورد تقدیر قرار گرفته است. از همان روز اول برخوردها با من فوق العاده بود و من نیز تلاش کردم این اعتماد و حمایت را با عملکردم پاسخ دهم. نتایج یوونتوس تا اینجا خوب بوده اما فصل طولانی است و ما باید به این روند و نتیجه گرفتن ادامه دهیم.

بازی برابر منچستریونایتد؟ بازگشتی فوق العاده بود. طرفداران منچستر همیشه وقتی من در اولدترافورد بازی می کردم از من استقبال می کردند. حتی استادیوم سانتیاگو برنابئو برای سالهای زیاد خانه من بوده و همیشه یک استادیوم ویژه برای من محسوب می شود.

همیشه رابطه بسیار خوبی با رئال مادرید خواهم داشت و از حضور هواداران لذت می برم و انتظار دارم اگر به برنابئو بازگشتم برخورد خوبی با من بشود.

فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید؟ در حال حاضر من تصور می کنم که یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی می رسد. ما باید گام به گام فکر کنیم و تجربه به من آموخته که همه چیز در لیگ قهرمانان امکان پذیر است. قهرمانی با یوونتوس در اروپا برای من رویاست اما ما وسواسی در این مورد نداریم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو به انتقاداتی که از عملکرد شاگردانش در مصاف با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته است پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) مردانش مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکوی هفته سی‌و‌دوم لالیگا، به انتقادات دنباله‌دار از نمایش شاگردانش برابر منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد. رئال اگرچه در ضربات پنالتی، مدافع عنوان قهرمانی را در انگلیس حذف کرد اما نمایش سراسر دفاعی‌اش به مذاق برخی خوش نیامد که البته از نظر آنچلوتی این خیلی اهمیت ندارد.

کارلتو گفت: از انتقادات صورت گرفته تعجب نمی‌کنم. هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید. ما اما خودمان خوب می‌دانیم که چگونه باید بازی کنیم. هر بازی دو وجه دفاعی و هجومی دارد و مهم این است که وقتی مالک توپ هستید یا آن را از دست می‌دهید، بدانید که باید چه کار کنید. یک تیم باید بداند که در 90 دقیقه چطور مفید بازی کند و ما هم این کار را انجام دادیم. من تا به امروز ندیده‌ام که هیچ یک از هواداران‌مان ناراحت باشند (بابت شیوه صعود رئال مادرید) اما اینکه در روزهای آتی به چنین موردی برخواهم خورد یا نه را نمی‌دانم. به نظر من همه هواداران راضی‌اند و من هم با آنها موافقم، چون تیم ما به هدفش رسید. یک مثل اسپانیایی هست که من خیلی دوستش دارم. می‌‌گویند: «ناخدا، به من از دریا بگو!».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو