Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوید تیلور آمریکایی به عنوان بهترین آزادکار جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، دیوید تیلور آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست مدال طلای جهان را مقتدرانه و با شکست عنوان‌دارانی همچون حسن یزدانی از آن خود کند.

تیلور ۲۸ ساله پس از سال‌ها حضور در میادین موفق شد در سال ۲۰۱۸ نگاه‌ها را معطوف به خود کند و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد تا جایی‌که وی  در تمامی رویدادهایی که در سال ۲۰۱۸ کشتی گرفت موفق شد به عنوان قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیلور به ترتیب در سال ۲۰۱۸ قهرمانی رقابت‌های جام ایوان یاریگین روسیه، رقابت‌های پان آمریکن در پرو، جام یاشاردوغو در ترکیه و سرانجام رقابت‌های جهانی مجارستان را از آن خود کرد تا عملکرد حیرت انگیزی در میان نامداران جهان از خود بر جای بگذارد، این در حالیست که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ کمتر کسی در جهان با نام این کشتی‌گیر آمریکایی آشنا بود چرا که وی نتواسته بود به عناوین خاصی در رویدادهای بزرگ دست پیدا کند.

اما نام این کشتی‌گیر پرقدرت آمریکایی بیش از همه زمانی برای ایرانی ها مطرح شد که وی توانست در رقابت های جهانی مجارستان در عین ناباوری حسن یزدانی شاخص ترین کشتی‌گیر ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک را با نمایشی بسیار خوب از پیش رو بردارد تا خود را به عنوان بخت نخست قهرمانی جهان در این رقابت‌ها مطرح کند.

شکست حسن یزدانی و کسب مدال طلای جهان و همچنین قهرمانی در مسابقات سری رنکینگ، از دلایل اصلی اتحادیه جهانی کشتی برای انتخاب این کشتی‌گیر آمریکایی به عنوان بهترین کشتی‌گیر آزادکار جهان در سال ۲۰۱۸ بوده است. تیلور تاکنون ۲ مرتبه با یزدانی کشتی گرفته که هر دو مرتبه یکبار در جام جهانی کرمانشاه و یکبار نیز در رقابت های جهانی مجارستان موفق به کسب پیروزی شده است.

نبرد تیلور و یزدانی در سال ۲۰۱۹ و همچنین المپیک ۲۰۲۰ دیدنی‌تر از قبل خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن یزدانی دیوید تیلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد فردا (جمعه) و مسابقات کشتی فرنگی روز یکشنبه آغاز می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی اوزان ۶ گانه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژادجوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • نایب قهرمانی آزادکار قمی در رقابت‌های جام عبدالله موحد