Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛  مصطفی سالاری عصر دیروز و در آستانه سالروز آغاز عملیات کربلای ۵ با حضور در منزل بیت الله فکوری جانباز ۵۵ درصد با وی دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدار نقش شهدا، ایثارگران و جانبازان را در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب بی بدیل دانست و گفت: جانبازان با ایثار و فداکاری وصف ناپذیر در راه مردم و وطن از خودشان، مشغله ها و دلبستگی های دنیوی گذشتند و قطعاً اجر بزرگی نزد خداوند دارند که هیچ مساله ای یا اظهارنظری در خصوص نوع و اهداف هریک از عملیات های دفاع مقدس صرف نظر از صحت و سقم آن کمترین تاثیری بر اجر و منزلت شهدا و جانبازان نزد ملت ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان افزود: بعضا شاهد هستیم تاکید بر وابستگی ها و اقدامات ظاهری، هدف اصلی و مقدس شهدا و جانبازان را که همانا تلاش برای سربلندی کشور و آسایش مردم است را تحت شعاع قرار می دهد.

وی همچنین روحیه بالای خانواده جانبازان را علیرغم تحمل محدودیت های جسمی آنان، بسیار ارزشمند دانست و گفت: وجود این روحیه در جامعه ما را ملزم به خدمت مضاعف و بی وقفه به مردم می کند و همواره دعای خیر و حمایت این عزیزان را افتخار می‌دانیم.

سالاری افزود: خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ثابت کرده اند که برای مصالح عمومی از خودشان گذشت می کنند اما عده ای که در روزهای سرنوشت ساز از خود هزینه نکرده اند اما خود را دلسوز و مدعی نشان می دهند متاسفانه برای منافع شخصی و گروهی، همه چیز را قربانی می کنند.

بیت الله فکوری پس از شرکت در عملیات کربلای ۴ و در جریان عملیات کربلای ۵ و در ۲۰ سالگی در اثر اصابت ترکش خمپاره در منطقه شلمچه از ناحیه سر، سینه و دست راست دچار مجروحیت شد و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

در این دیدار دکتر سالاری با اهداء لوح سپاس از ایثارگری، صبر و استقامت این جانباز سرافراز و خانواده‌ وی تقدیر کرد و این جانباز سرافراز نیز با اهدای سربند متبرک به نام" یا زینب" متعلق به یکی از شهدای گیلانی مدافع حرم به استاندار گیلان از توجه ویژه او نسبت به خانواده شهدا و جانبازان قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان خانواده دفاع مقدس زینب ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند

رضا شریفی در دیدار با خانواده معظم شهدای سیب و سوران در زابل، اظهار کرد: درک مقام شهید و شهادت به راحتی امکان پذیر نیست همچنین برای هر کسی توفیق شهادت حاصل نمی‌شود، همه ما زندگی و آبرویمان را مدیون خون شهیدان و خانواده آنها هستیم.
وی با اشاره به آیه شریف وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ بیان کرد: براساس آیات قرآنی نباید تصور کنیم کسانی که ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯی ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ شیعه و سنی نیز به این موضوع اعتقاد دارند بسیاری از کسانیکه اعتقاد و تقوایشان بالاست می‌گویند روح شهید حاضر و ناظر بر رفتار ما است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم نظام کردند بنابراین باید هر کاری که از دستمان بر می‌آید برای خانواده این افراد انجام دهیم تا مدیون آنها نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که حرف از پیشرفت سیستان و بلوچستان به میدان می‌آید عده‌ای سعی در خراب کردن چهره استان دارند به عنوان مثال در سال ۸۱ که رهبر معظم انقلاب به استان سفر کرد و مصوباتی در سفر خود به استان داشت حادثه تاسوکی اتفاق افتاد و پس از آن موضوع مسجد‌ها و مسائل قومی و مذهبی به میان آمد دشمن در آن زمان تلاش می‌کرد تمرکز اجتماعی را بهم بزنند و همین موضوعات سبب شد استان دچار یکسری عقب ماندگی‌ها شود.
شریفی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمن به دنبال این است شیعه و سنی را نسبت به هم بدبین کنند، اما به برکت خون شهیدان و دعای خیر پدر و مادر شهدا این بار نمیتواند به مقاصد شوم خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند