Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در خصوص تامین آب شرب از منابع پایدار گفت: پیگیری‌های لازم را در تخصیص اعتبارلازم در بودجه سال ۹۸ تا حصول نتیجه انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدن، «اکبر ترکی» در با اشاره به مذاکرات مکاتبات با وزیر جهاد و کشاورزی و تذکرات شفاهی و کتبی در صحن علنی مجلس به این وزیر، بیان کرد: صادرات محصول سیب زمینی دوباره از سر گرفته شد که سبب تقویت کشاورزان چهار شهرستان فریدن، فریدونشهر، چاذگان و بویین میاندشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت از تخصیص 4 میلیون تن قیر برای شهرداری ها خبر داد و گفت: مجوز اورژانس 115 شهر دامنه  و احداث ساختمان پایگاه هلال احمر این شهر گرفته شده است و اعتبارات لازم آن دریافته شده که این پروژه ها با مساعد شدن شرایط جوی کلید می خورد و دامنه از این امکانات بهره خواهد برد.

 

وی در مورد پروژه آب رسانی به شهردامنه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این موضوع، تشریح کرد: آب شرب شهر دامنه از چاه به صورت موقت تامین می شود و در خصوص تامین آب شرب این شهر از منابع پایدار به مانند شهرها و روستاهای دیگر پیگیری‌های لازم را در تخصیص اعتبارلازم در بودجه سال ۹۸ تا حصول نتیجه انجام می‌دهیم./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی فتنه 88 آیت الله هاشمی شاهرودی اردبیل روز بصیرت نهم دی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی مجلس دامنه بودجه ۹۸ فریدن آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی خطیبی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰۰ واخد خوابگاه متاهلی را ساخته ایم افزود: نیاز ما در آموزش عالی با اعتبارات موجود تناسب نداره و نیازمند تصویب اعتبارات از سوی مجلس هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • تامین روشنایی سه راهی احمد آباد بوئین میاندشت
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • تقویت پوشش مخابراتی روستای هندوکش بوئین میاندشت
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم