Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شیطنت‌های رسانه‌ای بی‌بی‌سی در حالی است که روز گذشته معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تهران هشدار داد، دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود.

به گزارش رکنا، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی که در خصومت و دشمنی با ملت ایران گوی سبقت را از همپالگی‌های ضد انقلابش ربوده است، روز گذشته برای چندمین بار مرتکب گافی شد که پس از چند ساعت چاره‌ای جز تصحیح و پوزش از مخاطبان خود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار بود که پس از تجمعات مشکوک و پراکنده در اطراف دانشگاه تهران که به گفته معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تهران فاقد مجوز قانونی بود، بی‌بی‌سی فارسی که مانند لاشخور‌های سیاسی در کمین نشسته بود، اقدام به پخش تصاویری کرد که مدعی شد به زعم او از صحنه ناآرامی‌های اطراف دانشگاه تهران دریافت کرده است.

حال آنکه این ادعای دروغ ارتباطی به حوادث Accidents روز گذشته مقابل دانشگاه تهران نداشت و عوامل بدنام‌تر از خودش حوادث ناآرامی‌های ۹۶ را تلاش کردند به خورد مخاطبان بی‌بی‌سی بدهند.

شیطنت‌های رسانه‌ای بی‌بی‌سی در حالی است که روز گذشته معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تهران هشدار داد، دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود.

دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تهران با بیان اینکه تعدادی از افراد فرصت‌طلب در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند، گفت: این تجمع غیرقانونی بوده و البته شرایط تحت کنترل است.

عبدالعظیم رضایی، با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تجمعاتی در داخل دانشگاه آزاد به دلیل اتفاق تأثربرانگیز برای دانشجویان این دانشگاه، برگزار شده است، اظهار کرد: این تجمعات نیازی به مجوز فرمانداری یا استانداری نداشت، زیرا داخل دانشگاه برگزار شده است. اما امروز (دیروز) برخی افراد فرصت‌طلب در مقابل دانشگاه تهران تجمعات پراکنده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: این تجمعات پراکنده بدون مجوز برگزار شد و بنابراین غیرقانونی بود. مشخص بود دست‌هایی در کار است تا فضا ناآرام شود، ولی تعداد تجمع‌کنندگان بسیار اندک بود و در حال حاضر نیز به پایان رسیده است. معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه تجمعات با حضور حدود ۳۰-۲۰ نفر برگزار شده است، بیان کرد: اکنون شرایط تحت کنترل است. رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا تجمع‌کنندگان دستگیر شده‌اند، گفت: هیچ دستگیری‌ای گزارش نشده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

منبع: روزنامه جوان

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ثریا از دست کاوه به رامین پناه برد/ اما او نیز بی ناموسی کرد تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! مزاحم خانم ها سبیل اش را از دست داد تا زندان نرود ! شکوفه مرا وارد منجلاب خودش کرد / نمی دانم به همسرم چه بگویم او بچه مرا در شکم دارد این مرد تهرانی قلبش را به فروش گذاشت ! +عکس قباد وقتی فهمید باردارم آزمایش ژنتیک خواست / کتک های او باعث شد بچه ام در شکمم بمیرد گفتگو با شیر دختر تهرانی که 2 شبانه روز در ارتفاعات توچال زنده ماند / رام کردن گرگ ها راننده هم مقصر حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد معرفی شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسرهای یگانه دختری که پسر است / پسرها هنگامی که واقعیت را می فهمیدند مرا ترک می کردند مقصر اصلی پخش فیلم بدون سانسور جکی چان از تلویزیون کیش مشخص شد + فیلم و جزییات شیر گرسنه زن نگون بخت را زنده زنده خورد+ عکس اعتراف رئیس‌جمهور به اقدام شیطانی با خدمتکارش!+عکس شلیک های بی رحمانه زن سنگدل 6 سگ بیچاره به قتل رساند+ عکس هشدار / یخبندان شدید در انتظار مردم ایران

منبع: رکنا

کلیدواژه: سیاسی حوادث Accidents روزنامه رسانه هشدار فیلم تقلبی شیطنت عکس فیلم تهران خانواده قتل تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد زندگی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی

تین نیوز رضا محمد علی بیگی* :

عدم دانش و مهارت کافی اکثر خدمه کلیدی شناورها از کم و کیف محتوای نقشه های پایپینگ یا لوله کشی و ابزار دقیق مرتبط با سیستم های مختلف کشتی و نیز نقشه های سازه یا ساختمان کشتی یا به طور خلاصه عدم توانمندی ایشان در خواندن و تحلیل نقشه های ذکر شده در کنار عدم دانش و مهارت شان در خواندن دستورالعمل ها و کتابچه های تعمیراتی سازندگان تجهیزات که به زبان انگلیسی می باشد، موجب شده تا نظام تعمیر و نگهداری ماشین آلات بر روی کشتی ها، با ضعف ها و ایرادات بزرگی همراه شود. و این یعنی ریسک های عملیاتی شناور از منظر نوع، کمیت و کیفیت افزایش یابد.

بی توجهی به محتوای این نقشه ها تا جایی پیش رفته که مسئولان کلیدی کشتی و کارکنان زیر مجموعه شان به ویژه در بخش موتورخانه، در نگهداری و حفاظت نظام مند و لازم از این نقشه ها و یا بهتر بگویم این اسناد مهم کشتی، چندان که باید دغدغه ای نداشته باشند !!

از طرفی متاسفانه اغلب بازرس های موسسه های رده بندی، بازرس های کنترل بندر و نیز ارزیابان خسارت هم در زمان انجام انواع بازرسی از کشتی ها به دلیل دانش و مهارت اندک شان در خواندن نقشه ها و کتابچه های فنی موجود روی کشتی، به این مهم توجه چندانی ندارند!! حتی اغلب دریانوردان در خواندن و تحلیل نقشه ایمنی و کنترل حریق کشتی دچار چالش های اساسی هستند در حالی که عدم تسلط نفرات کلیدی کشتی ها بر محتوای کتابچه تعادل کشتی، نقشه های پایپینگ و سازه کشتی یکی از دلایل اصلی غرق شد بسیاری از شناورهای غیرکنوانسیونی است.

این غفلت موجب می شود تا: ۱)- نگهداری و تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات کشتی علمی و اصولی انجام نپذیرد. ۲)- هزینه های نگهداری و تعمیرات در فاز بهره برداری افزایش یابد. ۳)- ریسک های فرایند تعمیرات به درستی شناسایی نشوند. ۴)- عیب یابی و ارائه راهکار برطرف نمودن عیوب در کوتاهترین زمان و با دقت بالا انجام نپذیرد. ۵)- در زمان داک یا تعمیرات زیرآبی شناور، شاهد افزایش ریسک، زمان‌ بر شدن تعمیرات، افزایش هزینه ها و کیفیت پایین کار انجام شده باشیم. 

و اما در راستای رفع این چالش یا نقص مهم چه باید کرد ؟ موسسه های آموزشی دارای مجوز از اداره دریایی کشورها یا تحت نظارت  دولت های صاحب پرچم و حتی دانشگاه های فعال در رشته های عرشه و مهندسی کشتی و نیز موسسه های رده بندی و اداره دریایی کشورها به منظور تقویت دانش و مهارت کارکنان، فراگیران و دانشجویان شان در بخش های زبان انگلیسی و نیز خواندن و تحلیل نقشه های پایپینگ، سازه و ایمنی و حریق، باید از مدرسین توانمند در این رشته ها بهره ببرند و در آزمون های پایان دوره (آزمون های کتبی و شفاهی)، دانش و مهارت فراگیران در این زمینه های مهم و کلیدی بطور جدی راستی آزمایی گردد و نیز پس از قبولی در آزمون و طی مدت اشتغال به کار، دانش و مهارت کارکنان در قالب برگزاری دوره های آموزشی در حین خدمت، به روز شود.

* مدرس و بازرس دریایی 

 

رضا محمدعلی‌بیگی وبلاگ‌نویس آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • اسرائیل در ورطه تصمیمات اشتباه
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • تصاویری بی‌سابقه از اعتراضات شدید آمریکایی‌ها علیه بایدن
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • شکست تمار عیار رژیم صهیونیستی خیلی از گذشته نزدیک‌تر شده است
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد