Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@14:01:42 GMT

۲ بازیکن جدید به فجر شهید سپاسی شیراز ملحق شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۹۱۶۷

۲ بازیکن جدید به فجر شهید سپاسی شیراز ملحق شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ادامه روند تغییرات برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار داد ۲ بازیکن جدید را ثبت کرد.

«علی اکبر حیدرنیا» هافبک سابق مس رفسنجان و «سجاد دانایی» مدافع فصل گذشته سیاه جامگان مشهد به فجرسپاسی پیوست.

 در این راستا «حامد حیدری» با پایان دوران خدمت سربازی از فجر شهید سپاسی شیراز جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4501387

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز شیراز لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو: لیگ ایران به اندازه ۷ سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت نسبت به سال ۲۰۱۷ که دستیار سیروس پورموسوی در تیم جوانان ایران بود، لیگ برتر کشورمان از بازیکنان باکیفیت کمتری برخوردار است. - اخبار ورزشی -

مارکو اورلیو داکونیا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال خوزستان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: الان در بهترین شرایط قرار داریم. تلاش کردیم که تیم را دوباره شکل بدهیم و برخی بازیکنان را تغییر دادیم. سبک بازی تیم را عوض کردیم و دنبال این هستیم که توپ‌های بیشتری به مهاجمان برسانیم. همه اعضای تیم تلاش می‌کنیم استقلال خوزستان را در لیگ برتر نگه داریم.

تساوی با گل‌گهر مانند پیروزی بود
وی در مورد تساوی 2-2 استقلال خوزستان برابر گل‌گهر سیرجان، با وجود دریافت دو گل در نیمه دوم تصریح کرد: نیمه اول این مسابقه به‌صورت برابر دنبال می‌شد و دو تیم متعادل بازی می‌کردند. پس از دریافت گل‌های اول و دوم، سبک بازی خودمان را تغییر ندادیم و با همان شیوه برای گلزنی تلاش کردیم که دو بار به گل رسیدیم. این نتیجه برای ما به منزله پیروزی بود.

گل‌گهر در دقایق تلف‌شده بُرد را با تساوی عوض کرد

وقتی گل زدیم، یعنی دنبال گلزنی بودیم
مربی استقلال خوزستان درباره اظهارات مارینوس اوزونیدس سرمربی گل‌گهر که گفته بود چیزی از آبی‌های اهوازی ندید، خاطر نشان کرد: وقتی گل زده‌ایم، یعنی دنبال گلزنی بودیم! گل‌گهر را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و یک هفته برای این مسابقه برنامه داشتیم. در آنالیزها متوجه شدیم هنگامی که توپ بلندی روی دروازه گل‌گهر ارسال می‌شود، فضایی خالی پشت محوطه جریمه این تیم به وجود می‌آید و یک بازیکن برای توپ سوم در نظر گرفتیم. نمی‌دانم مربی گل‌گهر چرا این موارد را ندید.

خوشحالی بازیکنان استقلال خوزستان پس از فرار از شکست در سیرجان

از خارجی‌ها صد درصد رضایت داریم
مارکو راجع به کیفیت بالای چهار بازیکن خارجی استقلال خوزستان یعنی آسو رستم، ساویو روبرتو، عثمان اندونگ و دوستونبک تورسونوف خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی را به همراه پورموسوی آنالیز کردیم. سبک بازی این نفرات کاملاً بر اساس شیوه بازی ما بود و صد درصد از آنها رضایت داریم.

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

به اندازه سال 2017 بازیکن باکیفیت نداریم
وی در مورد کیفیت فوتبال ایران بر اساس شناختی که از آن پیدا کرده، اظهار داشت: سال 2017 در تیم جوانان ایران کار می‌کردم و بازیکنان باکیفیت زیادی در آن زمان داشتیم. الان بازیکنان خوبی به اندازه آن سال نداریم و من نمی‌توانم نفرات باکیفیت زیادی در ایران ببینم. البته برخی از این بازیکنان در کشورهای دیگر بازی می‌کنند. باشگاه‌های بزرگ باید بیشتر روی آکادمی و رده‌های پایه تمرکز کنند تا بازیکنان جوان و باکیفیت بیشتری داشته باشیم.

دروازه‌بان گل‌گهر پاس مدافعان را با دست گرفت؛ داور خطایی اعلام نکرد
مربی استقلال خوزستان درباره وضعیت داوری در لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: بدشانس بودیم که در چند مسابقه، اشتباهات داوری به ضرر ما بود. در دیدار با گل‌گهر، مدافعان حریف توپ را در یک صحنه به دروازه‌بان پاس دادند که دروازه‌بان، توپ را با درست گرفت! خطایی واضح که اعلام نشد. به نظرم باید از داوران و مدرسان خارجی دعوت کنیم تا دوره‌هایی برای داوران ایران تدارک ببینند و برای آنها سخنرانی کنند تا شرایط بهتری را در داوری ببینیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد
  • درگذشت پدر شهیدان والامقام، محمدیان
  • شهاب زاهدی سریع ترین بازیکن «آویسپا» شد
  • مارکو: لیگ ایران به اندازه ۷ سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد
  • ساخت دو تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید استوار
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان