Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی و بوکسور پرادعا و البته نام آشنای کشورمان به شدت در حال تلاش هستند تا با باشگاه کانادایی که سالار غلامی را در اختیار دارد، قرارداد ببندند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از اینکه سالار غلامی بوکسور وزن ۹۱ کیلوگرم تیم ملی با باشگاه Tittle fight promotion به توافق رسید و در حال حاضر در این باشگاه فعالیت می‌کند، یک مربی و یک بوکسور بسیار نام آشنای کشورمان در نظر دارند به هر طریق ممکن با مسئولان این تیم ارتباط بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی و بوکسور مشهور کشورمان که ارتباط بسیار خوبی با هم دارند و مدعی هستند که جزو برترین‌های کشور به حساب می‌آیند پس از حضور غلامی در این تیم کانادایی، از طریق واسطه‌ها بار‌ها به مسئولان این باشگاه پیغام دادند که برای آنها دعوت نامه ارسال کنند تا شاید بتوانند خود را در این تیم جا کنند.

نکته جالب این است که این مربی و بوکسور پرادعا دست از تلاش بر نمی‌دارند و بار‌ها برای جلب رضایت مسئولان باشگاه Tittle fight promotion پیغام فرستادند و این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرده که سالار غلامی بوکسور شایسته کشورمان هم از این موضوع خسته شده است.

این حرکت غیر حرفه‌ای در حالی اتفاق افتاده که این دوستان پرادعا حتی در پیام‌های خود اعلام کردند که سطح بسیار بالایی دارند و حضور آنها در باشگاه Tittle fight promotion به نفع خود باشگاه خواهد بود!

سالار غلامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ضمن تائید این خبر گفت: نمی‌دانم دوستان دنبال چه چیزی هستند، اما اگر قرار باشد کسی از ایران به این باشگاه اضافه شود، مسئولان تیم اول از من سوال می‌کنند و بهتر است دوستان دست از پیغام فرستادن برای مسئولان بردارند و اجازه دهند ما کارمان را انجام دهیم. این همه باشگاه در دنیا وجود دارند و جالب است برخی‌ها تمام تمرکز خود را معطوف جایی کردند که با من قرارداد بسته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس سالار غلامی بوکس ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی مسابقات کشتی فرنگی امروز در بیشکک پیگیری می شود. 

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه