Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@10:50:25 GMT

شایعه حذف این ستاره از لیست پرسپولیس قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۹۹۹۰۵

شایعه حذف این ستاره از لیست پرسپولیس قوت گرفت

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دلنوشته محمد انصاری حسابی مورد توجه هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی قرار گرفت. آنها با انتشار پست و نوشته های خود سعی کردند به او دلداری بدهند.

 

بعضی این واکنش را به شایعه خروج او از لیست تیم پرسپولیس مرتبط دانستند. محمد انصاری در فینال  جام باشگاه های آسیا از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد این در حالی که کارشناسان دلیل  مصدومیت های بازیکنان پرسپولیس را محرومیت سرخ ها از پنجره نقل و انتقالات و فشار بازیها می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اگر شایعه خروج او از لیست تیم رنگ واقعیت بگیرد در واقع انتشار این پست نوعی ابراز ناراحتی از مسئولان باشگاه و  برانکو سرمربی تیم است.

 

از سوی دیگر واکنش شایان مصلح، شایعه دلگیری محمد انصاری را پررنگ تر می کند. مصلح رفیق و همبازی صمیمی انصاری در پرسپولیس با تک بیتی صائب به دلجویی از حاجی می پردازد:

دوستان آینه صورت احوال هم اند

من خراب توام و چشم تو بیمار من است

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شایان مصلح بازیکن پرسپولیس محمد انصاری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس