Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@07:46:47 GMT

برگزاری نهضت روشنگری در شهمیرزاد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۰۶۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مهدیشهر نهصت روشنگری به همت حوزه طاهره (س) شهمیرزاد و با موضوع موضوع دستاورد‌های چهل ساله نظام در جمع بسیجیان شهمیرزادی برگزار شد.
دکتر میر عمادی، محقق، استاد حوزه و دانشگاه در جمع بانوان شهمیرزادی به تشریح دستاورد‌های نظام در طول چهل ساله انقلاب پرداخت و بیان کرد: در در طول این چهل سال ملت ایران بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشتند و از همه‌ی آن‌ها با سربلندی عبور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آمار و اطلاعات از روی داده‌های آماری در حوزه علم و دانش به خصوص در دانش هسته‌ای و نظامی با ساخت موشک‌های قاره پیما که ابهت گنبد آهنین را زیر سوال برده است افزود: در اختیار گرفتن این دانش برای ایران تنها برای قدرت بازدارندگی دشمنان بوده و ایران هیچ گاه دنبال قدرت طلبی در منطقه نبوده و تنها با تکیه بر سلاح ایمان به دنبال افزایش ضریب امنیت در منطقه و جهان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله موسوی ظهر پنج شنبه در بازدید از روند برگزاری اردوهای مطالعاتی (اعتکاف علمی) در دبیرستان‌های دوره دوم استعدادهای درخشان فرزانگان و شهید بهشتی ناحیه یک سنندج افزود: شیوه نامه برگزاری اردوهای مطالعاتی (اعتکاف علمی) مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در راستای برقراری عدالت آموزشی و با هدف دسترسی دانش آموزان به فضای مطالعه مناسب برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری این اردو در ایام نوروز، امتحانات و تعطیلات تابستان و به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و پشتیبانی آموزشی دانش آموزان مستعد به خصوص در نقاط محروم از سوی معاونت آموزش متوسطه استان تدوین و برای اجرا به شهرستان‌ها و مناطق تابعه ابلاغ شده است.

معاون آموزش متوسطه و رئیس اداره استعدادهای درخشان عنوان کرد: هدف برگزاری این اردوهای مطالعاتی (اعتکاف علمی) نقش مهم آنها در ارتقای کیفیت آموزشی و افزایش قبولی دانش آموزان پایه دوازدهم است.

موسوی گفت: این اردوها با اهداف و برنامه‌ریزی لازم در راستای ایجاد فضایی آرام و امن، به دور از استرس و اضطراب برای مطالعه دانش آموزان، استفاده از ظرفیت‌های مدرسه‌ای، منطقه‌ای در راستای ارتقا سطح کیفی و آموزشی است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مالی و امکانات موجود در خارج از حوزه آموزش و پرورش، استفاده تشکیلاتی از ظرفیت نخبگان دانش آموزی برای ارتقای جایگاه استان در شاخص‌های علمی، پژوهشی، آماده سازی دانش آموزان بویژه در مناطق روستایی و مدارس شبانه روزی و مناطق محروم جهت کسب نتایج مناسب در امتحانات نهایی و آزمون سراسری از دیگر اهداف این طرح علمی است.

معاون آموزش متوسطه بیان کرد: استفاده بهینه از زمان و جلوگیری از اتلاف وقت، ایجاد مهارت‌های فردی، اجتماعی در دانش آموزان، ایجاد انسجام و تمرکز مطالب درسی در ذهن دانش آموزان، آشنایی با مهندسی سوالات کنکور و مهارت‌های مطالعه و ارائه مشاوره‌های تحصیلی، تربیتی و پشتیبان آموزشی هم از هدف‌های مهم برنامه ریزی این اردوی آموزشی است.

گفتنی است، تیم بازدید کننده با حضور در جمع دانش آموزان از فرصت فراهم شده و تشکیل اردوهای مطالعاتی با توجه به تأثیر قطعی ۵۰ درصدی میانگین نمرات کتبی نهایی در آزمون سراسری خبر دادند.

کد خبر 6064224

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • اهمیت تکمیل مرکز تولید ایزوتوپ‌های پایدار در سال جدید/لزوم نگاه جدی به حوزه گداخت
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم
  • ۴۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کردستان طی سال گذشته
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • روشنگری منابع طبیعی پیرو انتشار خبر قطع ۴۰۰۰ اصله درخت در الیملات شهرستان نور