Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تغییر مالکیت باشگاه پدیده، یحیی گل‌محمدی از روز شنبه در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

طرفداری-قرار است فردا انتقال نهایی باشگاه پدیده به شرکت شهرخودرو انجام شود و در این صورت مالکان جدید برنامه‌های زیادی برای آماده سازی تیم پدیده در نیم فصل دوم لیگ برتر خواهند داشت.

به گزارش فارس، در صورتی که فردا واگذاری قطعی شود مسئولان شرکت شهر خودرو نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهند نوشت تا نام این باشگاه را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام باشگاه پدیده در نیم فصل دوم به پدیده شهر خودرو تغییر خواهد کرد اما برای فصل آینده نام این باشگاه پدیده نخواهد بود.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده جلسه‌ای با مالکان شرکت شهر خودرو داشته و به آنها اعلام کرده در صورت واگذاری باشگاه پدیده، از روز شنبه در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

مالکان جدید باشگاه پدیده قصد دارند اردوی 15 روزه‌ای را برای این تیم در ترکیه برپا کنند و بر این اساس اواخر هفته آینده گل‌محمدی و شاگردانش به ترکیه خواهند رفت. با وجود تغییر مالکیت باشگاه پدیده اما قرار نیست در بدنه مدیریت این باشگاه تغییراتی صورت گیرد و جواد وطن‌خواه کماکان مدیرعامل باشگاه پدیده خواهد بود.

همچنین مسئولان جدید باشگاه پدیده قصد دارند برای جلوگیری از کسر امتیاز از این باشگاه جلسه‌ای را با سوبا بازیکن خارجی این تیم و وکیل او برگزار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی

کاروان تیم ملی ایران ساعاتی پیش به تهران رسید

طرفداری | کاروان تیم ملی بعد از برد مقابل ترکمنستان به ایران بازگشت.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی پیش وارد تهران شد. ملی پوشان فوتبال کشورمان بعد از بازی با ترکمنستان صبح امروز عشق اباد را ترک کرده و به تهران بازگشتند.

قرار است ملی پوشان از فردا در تمرینات تیم های باشگاهی خود شرکت کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی فردا چهارشنبه هشتم فروردین در شیراز
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید