Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: “اسموتی موز” با بادام زمینی دسری ایده آل برای دورهمی های خانوادگی است.

مواد لازم برای اسموتی موز با بادام زمینی و اسپرسو

برای کامل کردن طرز تهیه اسموتی موز یا همان اسموتی بادام زمینی نیاز به مواد اولیه زیر خواهیم داشت:

پودر اسپرسو فوری 1 قاشق غذاخوری

کره بادام زمینی 1/4 پیمانه

موز 1 عدد

یخ 1 پیمانه

شیر کم چرب 1 پیمانه

اسموتی موز خوشمزه

طرز تهیه اسموتی مخلوط موز با بادام زمینی و اسپرسو

برای درست کردن این اسموتی باید از موز رسیده و شیرین استفاده کنید و همه مواد را به ترتیب ،شیر ، کره بادام زمینی ، موز خرد شده ، اسپرسو فوری و یخ را داخل مخلوط کن بریزید تا مواد خوب با هم مخلوط شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد اسموتی را سریع سرو کنید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فروش دختران در ایران رواج یافته است + جزییات تکاندهنده ثریا از دست کاوه به رامین پناه برد/ اما او نیز بی ناموسی کرد تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! شکوفه مرا وارد منجلاب خودش کرد / نمی دانم به همسرم چه بگویم او بچه مرا در شکم دارد قباد وقتی فهمید باردارم آزمایش ژنتیک خواست / کتک های او باعث شد بچه ام در شکمم بمیرد گفتگو با شیر دختر تهرانی که 2 شبانه روز در ارتفاعات توچال زنده ماند / رام کردن گرگ ها مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعدام قاتل بی رحم زن و دختر 14 ماهه مشهدی+ عکس لحظه ورود ماشین آتش‌نشانی به نمایشگاه خودرو در اهواز + فیلم راننده هم مقصر حادثه اتوبوس مرگ دانشگاه آزاد معرفی شد حمله وحشتناک موجودی مرموز به مدارس اردبیل! / دانش آموزان در خطر! مزاحم خانم ها سبیل اش را از دست داد تا زندان نرود ! شیر گرسنه زن نگون بخت را زنده زنده خورد+ عکس وحشت آفرینی دیگر / آتش سوزی مدرسه ای دیگر در زاهدان +عکس لحظه جالب اصابت صاعقه با خلبان F-18 + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: موز یخ خانوادگی بادام زمینی دورهمی اسموتی میوه عکس فیلم تهران زندگی قتل تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد خانواده دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران

 ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران با بیان اینکه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی زیر ذره بین کارشناسان بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران قرار دارند گفت: طبق بازدید‌های و بررسی‌های انجام شده از بین ۷ واحد تولیدی زولبیا و بامیه ۲ واحد تهیه و توزیع زولبیا و بامیه به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شدند.
 
وی ادامه داد: همچنین ۷ واحد صنفی متخلف دیگر جهت طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردید.
 
 وی ادامه داد: از ابتدای آغاز مانور بسیج سلامت نوروز ۱۴۰۳ تاکنون ۶۹۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سیب و سوران توسط بازرسان بهداشتی انجام شده است.
 
 کرد گفت: باتوجه به اینکه به دلیل فعالیت مراکز تهیه و توزیع زولبیا، بامیه و دیگر مواد غذایی که ویژه ماه رمضان می‌باشند؛ نظارت کارشناسان و تیم‌های بهداشتی بیش از پیش انجام می‌گردد.
 
وی افزود: در این گشت‌ها ۱۰۳ مورد سنجش سلامت بهداشتی توسط تجهیزات پرتابل صورت گرفته است؛ که همچنین نیز ۲۸ مورد نمونه برداری میکروبی و ۹ مورد نمونه برداری مواد غذایی جهت انجام آزمایشات بهداشتی انجام شده است.
 
 کرد ادامه داد: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره ۱۹۰ جهت بررسی و اقدام توسط کارشناسان گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۹۸۰ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی
  • پلمب ۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران
  • طرز تهیه کوکو مکزیکی
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • سوغاتی‌های خوشمزه خوزستان؛ کلوچه دزفول و موچی ایرانی در بهبهان
  • طرز تهیه کله کنجی شیرینی سنتی ایلام
  • ۴۲۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در رودان صورت گرفت
  • معدوم سازی هشت و نیم تن موادغذایی فاسد در بندرعباس
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)