Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبرگزاری بسیج؛ با حضور فرماندهان ارشد نظامی ، سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با سرلوحه قراردادن محور های هم‌افزایی اقشار بسیج ، حضور جوانان ، تقویت مجموعه‌های اندیشه‌ورز بسیج ،تلاش های بی وقفه پرسنل، همکاران و مردم همیشه در صحنه ، در نهمین جشنواره مالک اشتر موفق به کسب رتبه برتر سازمان قشری سال 1396 در ستاد کل نیروهای مسلح کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ویژه مراسم حکم فوق توسط سرلشگر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس اشراف کلی فرماندهی کل قوا به رییس سازمان بسیج اصناف اهدا گردید . همچنین پس از این رویداد ، طی مراسمی با شکوه ، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) از منتخبین این جشنواره تکریم نمودند.

این موفقیت نتیجه توکل به خداوند متعال، مد نظر قراردادن منویات مقام معظم رهبری، استقرار رفتار سازمانی ، اعتقاد راسخ پیروزی بر نیرنگ های دشمنان خارجی و داخلی در مدیریت دانش بنیان بسیج اصناف و همکاری گسترده بسیجیان محترم اصناف و بازاریان در سراسر کشور است. این در حالیست که عنوان موفقترین سازمان قشری در سطح معاونت ها و سازمان های قشری سازمان بسیج در وضعیت و عملکرد سالهای 92 و 95 در هفتمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه به سازمان بسیج اصناف کشور تعلق گرفت.

درمتن لوح تقدیر آمده است:

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج اصناف غلامرضا حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی شامگاه جمعه در فرهنگسرای رازی ورامین و با حضور سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه ورامین و مردم برگزار شد.

امینی در حاشیه این آئین به خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای نوظهور و شناسایی طراحان نوپا و جوانی است، که در زمینه پوشاک و مد و لباس ایرانی و اسلامی فعالیت کرده و نیازمند حمایت هستند.

این جشنواره به همت جامع بسیج زنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین با همکاری دیگر نهادها برگزار شده بود.

کد خبر 6082874

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور