Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حمیرا ریگی در مراسم افتتاح 800 واحد مسکونی مددجویان با حضور معاون اول رئیس جمهوری در روستای هیت شهرستان قصرقند اظهار داشت: با وجودی که 6 سال از شهرستان شدن قصرقند می گذرد و بیش از این 70 سال مرکز بخش بوده اکنون با محرومیت های زیادی مواجه است.
وی افزود: شهرستان قصرقند محصور در رودخانه ها و کوهها است و ظرفیت زیادی در زمینه گردشگری، کشاورزی و صنایع دستی دارد که شکوفای آنها نیازمند توجه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار قصرقند تصریح کرد: شهرستان قصرقند با 62 هزار نفر جمعیت و 6 هزار و 110 کیلومتر مربع گستره در جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و بیشتر جمعیت آن در روستاها زندگی می کنند که فاقد امکانات و زیرساخت ها هستند.
وی گفت: مردم این شهرستان همواره همراه و همگام با نظام اسلامی هستند و در انتخابات گذشته با حضور 102 درصدی 90 درصد به دولت تدبیر وامید رای داده اند.
ریگی افزود: در برخی ادارات تازه تاسیس شهرستان قصرقند تنها یک نفر فعالیت می کند که هم رئیس، هم معاون، سرایدار و راننده است و در جلسات مختلف شرکت و یا به ماموریت می رود.
وی از معاون اول رئیس جمهوری در خواست کرد در زمینه تکمیل چارت اداری این شهرستان و تامین نیروی انسانی لازم و جایگاه اداری آنها توجه ویژه شود.
فرماندار قصرقند همچنین حل مشکلات این شهرستان را از سوی معاون اول ریاست جمهوری خواستار شد و افزود: به منظور بررسی و حل مشکلات این منطقه محروم نیاز به تشکیل تیم ویژه ای است.
وی گفت: مشارکت مردم در توسعه و امنیت این منطقه خوب و مطلوب است و باید با پیگیری لازم برای رفع مشکلات آن، اجازه ندهیم دشمنان در این منطقه نفوذ کنند.
به گزارش ایرنا معاون اول رئیس جمهوری به اتفاق هیات همراه صبح امروز/سه شنبه/ وارد قصرقند شد و مورد استقبال مسئولان، علما و معتمدان قرار گرفت.
3043 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان سیستان و بلوچستان انتخابات صنایع دستی کشاورزی معاون اول جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است

کشاورز فرماندار هیرمند گفت: اختصاص امکانات لازم در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است و در راستای تحقق شعار سال از طرح‌های اقتصادی روستا‌ها استقبال، حمایت‌ها و تسهیل‌گری‌های لازم نیز صورت می‌گیرد.

محمد کشاورز در حاشیه بازدید از معابر، ساختمان و ماشین آلات دهیاری روستای شندل گفت: روستای شندل با توجه به جمعیت و موقعیت جغرافیایی ظرفیت ویژه‌ای برای راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی مردم پایه با همکاری دهیاری را دارا است.

وی ضمن تاکید بر حل مشکلات روستا با هم اندیشی دهیار و شورا‌های روستا بیان کرد: در راستای سیاست دولت مردمی آیت الله رئیسی اقدام به رفع مشکلات مناطق کم برخودار و محروم کرده‌ایم تا ضمن بازدید مدیران مربوطه از این مناطق مشکلات آنها بررسی و در کوتاه مدت اقداماتی جهت رفع آنها صورت گیرد.

فرماندار هیرمند ادامه داد: در همین راستا تعدادی از اسناد مالکیتی منازل مسکونی روستای شندل با همکاری بخشداری، بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد آماده شده است که به زودی در اختیار صاحبان منازل قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان ۲۱ درصد افزایش یافت
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است