Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سید مهدی صداقت معاون فنی مرکز بهداشت استان گلستان گفت: تاکنون در گلستان برای بیش از یک میلیون و ۶۲۱ هزار نفر معادل ۸۶ درصد جمعیت استان، پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های مراوه تپه، گالیکش، آق قلا، گمیشان، بندرگز و رامیان برای ۱۰۰ درصد افراد و شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس به ترتیب برای ۶۵ و ۸۹ درصد افراد پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مهدی صداقت از آغاز صدور نسخه الکترونیک در گنبد کاووس و گمیشان آغاز نیز خبر داد و گفت: تشکیل پرونده الکترونیک سلامت هیچ گونه هزینه‌ای ندارد وتمامی اطلاعات افراد به صورت کاملا محرمانه باقی می‌ماند.

وی افزود: در پرونده الکترونیک سلامت، اطلاعات سلامت شهروندان از پیش از تولد تا پس از مرگ به صورت مداوم ذخیره می‌شود.

انتهای پیام/م   برای ۸۶ درصد جمعیت گلستان پرونده الکترونیک سلامت  تشکیل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در ارتباط با خبر ساعت ۱۷ آبادان گفت: اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت به روز رسانی و ارتقاء این سامانه است و تا حدود یک هفته این مشکل برطرف خواهد شد. 
محمدرضا رضایی می گوید: برای اینکه مشکلی در روند دریافت خدمات بیماران ایجاد نشوند به تمامی موسسات طرف قرارداد اعلام کردیم تا زمان رفع مشکل نسخه‌نویسی کاغذی را جایگزین کنند تا مردم مجبور به پرداخت هزینه به صورت آزاد نشوند.
به گفته رضایی در سطح کشور روزانه حدود ۶۰۰ هزار نسخه به صورت الکترونیک صادر می شود که این تعداد در استان خوزستان به ۱۴ هزار نسخه در روز می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی "بروزرسانی" است
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک