Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@14:20:31 GMT

رازهای شیک پوشی برای افراد لاغر و خوش اندام

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۲۶۸۱

رازهای شیک پوشی برای افراد لاغر و خوش اندام

رکنا: شیک پوشی رمز و رازی دارد که هر کسی باید آن را بداند. اصول شیک پوشی باید متناسب با فرم بدن تان و این که چاق یا لاغر هستید باشد. اگر شما هم جزو دسته افراد لاغر اندام هستید با ما همراه شوید تا ترفندهای شیک پوشی را به شما بگوییم.

در وانفسایی که بسیاری از مردم به‌ دنبال رژیم های لاغری هستند، افرادی که لاغرند هم گاهی برای انتخاب لباسی که به اصطلاح به تنشان بیاید، دچار چالش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین برخی افراد از جثه خود راضی نیستند و ترجیح می دهند کمی توپرتر به نظر برسند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و می خواهید شیک تر لباس بپوشید، این نکات را رعایت کنید.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی، لباس‌هایی با طرح شلوغ بپوشید

اگر اندام لاغری دارید، باید در انتخاب لباس دقت زیادی داشته باشید، زیرا کوچک ترین بی دقتی در خرید می تواند فاجعه به بار بیاورد. بکوشید لباس هایی با طرح های شلوغ را انتخاب کنید. این قبیل طرح ها روی لباس، اندام شما را پرتر نشان می دهد.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی لباسی، با خطوط راه‌راه‌ و افقی

یکی از راه هایی که با آن می توانید ذهن اطرافیانتان را منحرف کنید، انتخاب لباس های راه راه‌ و خطوط افقی است. با پوشیدن این لباس شما در دید اطرافیان درشت تر به نظر می رسید.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی سایز مناسب بخرید

هنگام خرید لباس دقت کنید که حتما سایز لباس کاملا اندازه باشد، زیرا لباس هایی که اندازه شما نباشد ممکن است شما را لاغرتر نشان دهد. اگر در پرو لباس، سرشانه ها آویزان باشد، سایز لباس مناسب نیست و ظاهر شما را نازیبا می کند.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی، لباس های گشاد بپوشید

استفاده از سبک لباس های گشاد یکی از راهکارهای خلاص شدن از ظاهر لاغر است. لباس و تیشرت‌ گشاد گزینه مناسبی است اما شلوار گشاد نپوشید، زیرا شما را قد کوتاهتر جلوه می دهد. لباس و تیشرت گشاد، شما را تپل تر نشان می دهد.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی، یک لایه اضافه روی لباس بپوشید

سعی کنید برای این که کمتر لاغر به نظر برسید، روی لباس تان یک یا دو لایه دیگر هم استفاده کنید و می توانید در زیر این لایه، یک یا دو لباس گشادتر بپوشید.

اگر لاغر هستید برای شیک پوشی، یقه هفت نپوشید

پوشیدن لباس های یقه هفت شما را لاغرتر جلوه می دهد. اما در عوض می توانید لباس هایی را با یقه گرد انتخاب کنید، زیرا سرشانه های شما را مربعی شکل‌ نشان می دهد.

لوازم تزئینی بزرگ ممنوع

اگر به دنبال انواع دستبند، ساعت و انواع زیورآلات برای ست کردن با لباسی هستید که پوشیده اید از انواع ظریف، سنتی و زیبا استفاده کنید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کثیف ترین پرونده ایران/ بابک و بهنام سراغ همسران یکدیگر می رفتند ثریا از دست کاوه به رامین پناه برد/ اما او نیز بی ناموسی کرد تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! شکوفه مرا وارد منجلاب خودش کرد / نمی دانم به همسرم چه بگویم او بچه مرا در شکم دارد قباد وقتی فهمید باردارم آزمایش ژنتیک خواست / کتک های او باعث شد بچه ام در شکمم بمیرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش دختران در ایران رواج یافته است + جزییات تکاندهنده خبر پخش فیلم ناجور جکی چان در صدا و سیمای ایران در صدر اخبار جهان+ عکس ! مرگ آیت الله هاشمی طبیعی نبود / آبان ماه به فاطمه هاشمی گفتند پدرش ترور می شود! این مرد تهرانی قلبش را به فروش گذاشت ! +عکس لحظه ورود ماشین آتش‌نشانی به نمایشگاه خودرو در اهواز + فیلم دردسرهای یگانه دختری که پسر است / پسرها هنگامی که واقعیت را می فهمیدند مرا ترک می کردند شیر گرسنه زن نگون بخت را زنده زنده خورد+ عکس مقصر اصلی پخش فیلم بدون سانسور جکی چان از تلویزیون کیش مشخص شد + فیلم و جزییات ماجرای کتک‌کاری ملی‌پوشان ایران در جام ملت‌ها

منبع: رکنا

کلیدواژه: لاغری لاغری پرو سنتی چاق ساعت بی دقتی عکس فیلم تهران زندگی قتل خانواده دختر زن تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان

بر اساس این گزارش و بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر مهدی مقتدایی در افتتاح سومین رویداد بین المللی نوروتاک این دانشگاه  عنوان کرد: یکی از اهداف دانشگاه ها تلفیق علم و عمل برای تحقق یک زندگی سالم برای آحاد جامعه است و از اهداف مهم رویداد نوروتاک نیز افزایش کیفیت زندگی و سلامت مردم در جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری سه رویداد نوروتاک از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ ادامه داد: به دلیل بازخورد بسیار مناسب این رویداد، تلاش برای برگزاری منظم و سالیانه این رویداد است، زیرا این رویداد برای افزایش آگاهی مردم از دانش علوم اعصاب به زبان ساده بسیار کارایی دارد.

مقتدایی با اشاره به پیچیدگی های علوم اعصاب افزود: علوم اعصاب امروزه یک دانش بین رشته ای مرتبط با رشته های مهندسی، کامپیوتر، پزشکی است و در این زمینه حتی در جهان یک دهه به نام دهه مغز نامگذاری شده است.

وی با تاکید بر بهره گیری از فناوری های نوین پزشکی برای ارائه خدمات مناسبتر برای درمان بیماران عنوان کرد: یکی از مهمترین شاخص های این مسئله دانش علوم اعصاب است که مستلزم است تا اساتید و دانشجویان و نخبگان از این دانش بهره مند شوند تا استفاده از فناوری های نوین پزشکی توسعه یابد.

رازهای سر به مهر مانده کائنات و مغز انسان

در ادامه این رویداد دکتر سید بهنام الدین جامعی رئیس مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه  مطالعه مغز هم سخت و هم آسان است، در اهمیت جایگاه دانش مغز عنوان کرد: در دنیا دو مورد به عنوان رازهای سر به مهر بشریت شناخته می شود که آن دو مورد کائنات و مغز انسان است.

وی با اشاره به اینکه مغز شاهکار خلقت است ادامه داد: در مغز یکصد میلیون عصب وجود دارد و سفر دانشی درباره مغز انسان از منظر تاریخ، یک قدمت ۱۰ هزار ساله دارد و نخستین دست نویس ها در این زمینه مربوط به آثار مصری ها است.

جامعی با اشاره به چالش های موضوعات مغز از زمان افلاطون و ارسطو عنوان کرد: امروزه موضوعات دانش علوم اعصاب در فناوری‌های MRI و تلسکوپ فضایی جیمز وب تعریف می شود و به واقع عملکرد این تلسکوپ گسترش مغز انسان در فضا است.

عضو هیئت ممتحنه، ارزشیابی و برنامه‌ریزی رشته دکترای پزشکی عمومی ادامه داد: علوم اعصاب دانش بین رشته ای است که پاسخ می دهد که رفتارها باید چگونه شکل پذیرد و بیشترین تحقیقات در دنیا نیز مربوط به رشته علوم اعصاب است و با وجود نام گذاری یک دهه از ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۰ میلادی به نام دهه مغز، هنوز موارد بسیاری در این حوزه دانشی در جهان بی پاسخ مانده است.

جامعی با تشریح محورهای سخنرانان سومین رویداد نوروتاک دانشگاه علوم پزشکی ایران به اهمیت مولفه های جان، خرد و اندیشه براساس شعر معروف حکیم فردوسی (به نام خداوند جان و خرد / کزین برتر اندیشه بر نگذرد ) پرداخت و گفت: برای سربلندی ایران باید با امید به آینده، کار و تلاش بسیار انجام داد، همانطور که در جلوی ساختمان کتابخانه مرکزی این دانشگاه نیز به زیبایی نگاشته شده است: برای آن که ایران گوهری تابان شود خون دل ها خورده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • ستارگانی که به سرعت لاغر می‌شوند
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان
  • رازهای داشتن پوست سری سالم: راهنمای کامل تمیز کردن پوست سر (فیلم)
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • برای خوش اندام شدن این نکات را رعایت کنید
  • ادامه رمز و رازهای کشتی تایتانیک ۱۱۲ سال پس از غرق شدن!