Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرپرست فدراسیون والیبال روز چهارشنبه به ارومیه سفر خواهد کرد تا در دیدار با استاندار آذربایجان غربی رسما تفاهم نامه میزبانی لیگ ملت های والیبال 2019 امضا کنند.

این جلسه در دفتر استانداری آذربایجان غربی برگزار خواهد شد. افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون در این نشست حاضر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، علی مصطفی معاون امنیتی و اجتماعی و عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه حاضر خواهند بود.

با برنامه ریزی های انجام شده، داوری پس از این جلسه نشستی با حضور پیشکسوتان آذربایجان غربی برگزار خواهد کرد و سرپرست فدراسیون ساعاتی را برای گفتگو با پیشکسوتان این شهر در برنامه خود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پیشکسوتان مدیر کل ورزش و جوانان استان معاون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از دعوت ٧ ورزشکار ناشنوا و کم شنوای شایسته استان به اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی با اشاره به توانمندی‌های ورزشکاران آذربایجان غربی در رشته‌های مختلف از جمله والیبال اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال آقایان جهت اعزام به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان ٢٠٢۴ ژاپن ٧ والیبالیست برای این اردو از استان آذربایجان‌غربی دعوت شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه فدراسیون و کادر تیم ملی و همراهی‌های ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افزود: رسا ملک زاده، رامز مجرد، آرام داداش خانی، احمد بهادری، جعفر علیزاده، حسین نعمت پور و سینا رشیدی از جمله دعوت شدگان به این اردو هستند که از ٣١ فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان و رفع تبعیض‌ها بین ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا با سایر ورزشکاران شد.

به گزارش ایمنا، هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با بیش از ١٠ رشته ورزشی فعال و ده‌ها ورزشکار در رده ملی جز هیأت‌های برتر و شاخص کشوری در حوزه احداث زیرساخت و سالن اختصاصی و کسب عناوین قهرمانی در رده‌های المپیک، جهانی، آسیایی و ملی است.

کد خبر 745885

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال