Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- قرار است تمرینات تیم فوتبال پیکان از روز شنبه هفته آینده و زیر نظر حسین فرکی سرمربی جدید این تیم و با کادر فنی جدید برگزار شود.

به گزارش ایرنا، حسین فرکی سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان از امروز سه شنبه در تمرین خودروسازان حضور پیدا کرد و به طور رسمی در حضور اعضای هیات مدیره باه بازیکنان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود شیعی مدیرعامل پیکان در تمرین امروز ابتدا دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و پس از آن هم حسین فرکی سخنانی را گفته و اهداف تیمش را برای نیم فصل دوم تشریح کرد.
این در شرایطی بود که در 10 روز گذشته و پس از قطع همکاری پیکان با مجید جلالی، تمرینات خودروسواران زیر نظر هاروت آبراهامیان مربی دروازه بان ها و محمدرضا طهماسبی برگزار می شد.
امروز با وجود حضور حسین فرکی در تمرین پیکان، او در کنار شیعی و سایر اعضای هیات مدیره نظاره گر تمرین بود و این جلسه تمرینی طبق روال روزهای قبل زیر نظر طهماسبی برگزار شد.
قرار است فرکی کادر فنی خود را تا روز شنبه به مدیریت تیم معرفی کند تا کارهای نهایی قرارداد آنها انجام شود. خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرده است که فرکی با حضور محمدرضا طهماسبی و هاروت آبراهامیان در کادر فنی اش موافقت کرده است.
با این وجود قرار است تمرینات از روز شنبه به طور جدی و با حضور تمام اعضای کادر فنی جدید برگزار شود.
ورزشی**9463**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پيكان حسين فركي كادر فني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!

هافبک سابق لیورپول با دردسر عجیبی مواجه شده‌است

طرفداری | باشگاه وردربرمن به دلایل انضباطی، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت. کیتا علاوه بر جریمه نقدی قابل توجه، از حضور در تمرینات وردربرمن منع شده و حتی اجازه حضور در رختکن این تیم را نیز نخواهد داشت.

یک روز قبل از جدال با بایرلورکوزن که با برتری ۵-۰ شاگردان ژابی آلونسو به پایان رسید، نبی کیتا مطلع شد که در ترکیب اصلی وردربرمن برای این جدال حضور ندارد، به همین دلیل تمرینات تیمش را با عصبانیت ترک کرد و با اتومبیل شخصی خود به خانه برگشت.

کلمنس فریتس، رئیس باشگاه وردربرمن درباره محرومیت نبی کیتا گفت:

به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای، رفتار نبی کیتا برای ما غیر قابل تحمل است. او با این کار، خودش را بالاتر از تیم قرار داد و کادرفنی و اعضای وردربرمن را در شرایطی پرتنش قرار داد‌.

 

نبی کیتا که تا سال ۲۰۲۶ با وردربرمن قرارداد دارد، اکثر بازی‌های تیمش در فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده و تنها 106 دقیقه در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان
  • رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • محمد نصرتی و محمد عسگری جانشینان موقت پاکو خمز
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال