Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از دفتر تسنیم در تبریز بازدید کرد. ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با حضور در دفتر تسنیم آذربایجان شرقی ضمن بازدید از روند فعالیت خبرگزاری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفت‌وگو فتحی به سوالاتی در زمینه قطع درختان جنگل‌های ارسباران، نحوه نظارت بر روند فعالیت چوب بران، فعالیت‌های جهاد در زمینه گسترش آبیاری نوین در استان، انتقال آب از رودخانه مرزی ارس به دشت شمال استان، آبیاری برخی اراضی کشاورزی اطراف تبریز با آب فاضلاب و غیره پاسخ داد که متن کامل گفت‌وگو به‌زودی منتشر می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی منصوب شدجهاد دانشگاهی طرح‌های پژوهشی برای بهبود وضعیت زنان لرستان ارائه دهداهواز| مته‌های حفاری با همکاری جهاد دانشگاهی و مناطق نفت‌خیز و گاز ساخته شد‌

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد

احمد احمدپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در این آیین که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیر تعاون روستایی، مدیر شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان، معاون اعتبارات شعب بانک کشاورزی، معاون فرماندار قلعه گنج و جمعی از مدیران، رؤسای ادارات و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان انجام شد، گفت: امروز ۶ فروردین اولین خوشه‌های طلایی گندم در کشور از گندمزار‌های تمگران شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان برداشت شد.

وی افزود: ۱۲ مرکز خرید در منطقه فعال هستند که ۳ مرکز در سال ۱۴۰۲ از سوی بخش خصوصی با همکاری مدیریت تعاون روستایی برای سهولت در امر برداشت به این جمع اضافه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه بیش از ۴۳ هزار هکتار گندم در جنوب کرمان کشت شده است، تصریح کرد: گندم یکی از مهم‌ترین محصولات استراتژیک است و با توجه به اهمیت امنیت غذایی منطقه و کشور با استفاده از برنامه‌های تحقیقاتی و توصیه‌های فنی تیم یاوران تولید از جمله تراکم، تاریخ و روش کاشت مناسب، استفاده بهینه کود‌های شیمیایی پایه (پتاسه و فسفاته)، مدیریت مناسب آفات و علف‌های هرز پیش بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت بیش از ۱۹۰ هزار تن محصول گندم در جنوب کرمان برداشت و تحویل مراکز خرید و سیلو‌های نگهداری شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با بهره‌گیری دانش فنی حاصل از دستاورد‌های تحقیقاتی و مشارکت حداکثری کشاورزان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در ایجاد امنیت غذایی پایدار طی امسال، حداکثر بهره‌وری از منابع آب و خاک به عمل آید.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی
  • بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • ۲ درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد