Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@03:39:41 GMT

عکس دیده‌ نشده از امام‌ جمعه جدید تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۴۷۰۹

عکس دیده‌ نشده از امام‌ جمعه جدید تهران

سید شهاب‌الدین واجدی از عکاسان باسابقه خبری، در اینستاگرام خود با انتشار این عکس برای اولین بار، نوشته است:

روز گذشته که خبر انتصاب حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری را به امامت جمعه [موقت]تهران شنیدم، خوشحالی زائدالوصفی در من ایجاد شد و یاد این عکس خاطره‌انگیزم شدم؛ از این روحانی خوش‌اخلاق، متعهد، اهل‌گفتگو، خوش‌صدا و خوش‌سیما، با احساس و جذاب و جاذب که هرچه بگویم کم گفته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حاج آقای حاج‌علی‌اکبری با آن لب خندان و صدای قشنگ و نازنینش، حتما مستمع را بر سر ذوق آورد! چه نماز جمعه‌ای شود این هفته!

دوازده سیزده سال پیش در ابتدای دولت نهم که حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری عهده دار ریاست سازمان ملی جوانان کشور بودند، دیداری با خولیو مارتینز رئیس وقت سازمان جوانان کشور کوبا داشتند که در پایان این دیدار، جناب خولیو هدایا و سوغات مخصوص کوبا از جمله سیگار برگ و تی‌شرت قرمز رنگی با تصویر حک شده از رهبر مبارزین آمریکای لاتین ارنستو چگوارا به ایشان تقدیم کرد. یادم نمی‌رود حاج آقا بعد از دیدن تی‌شرت و خنده حضار آن را به رسم سایز کردن جلوی خود گرفتند و خودشان هم خندیده و گفتند چه اندازه هم هست و...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امام جمعه تهران حاج علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند