Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:19:21 GMT

آتش‌سوزی در شب سال نو در لندن+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۴۷۹۱

آتش‌سوزی در شب سال نو در لندن+عکس

رکنا: همزمان با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی، وقوع آتش‌سوزی گسترده در انباری در جنوب لندن موجب اعزام ده‌ها آتش‌نشان به محل این حادثه شد.

همزمان با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی، وقوع آتش‌سوزی گسترده در انباری در جنوب لندن، پایتخت انگلیس موجب اعزام ده‌ها آتش‌نشان به محل این حادثه شد.

در پی آتش‌سوزی که از ساعت ۷:۵۰ عصر در منطقه کرویدون واقع در جنوب لندن رخ داده، ۲۰ خودرو آتش نشانی و حدود ۱۲۰ مامور آتش نشان برای خاموش کردن آتش به کار گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات آتش‌نشانی لندن می‌گویند هنوز علت این آتش‌سوزی مشخص نیست و تحقیقات در این مورد آغاز شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه، در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرگ آیت الله هاشمی طبیعی نبود / آبان ماه به فاطمه هاشمی گفتند پدرش ترور می شود! کثیف ترین پرونده ایران/ بابک و بهنام سراغ همسران یکدیگر می رفتند ثریا از دست کاوه به رامین پناه برد/ اما او نیز بی ناموسی کرد تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! شکوفه مرا وارد منجلاب خودش کرد / نمی دانم به همسرم چه بگویم او بچه مرا در شکم دارد قباد وقتی فهمید باردارم آزمایش ژنتیک خواست / کتک های او باعث شد بچه ام در شکمم بمیرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش دختران در ایران رواج یافته است + جزییات تکاندهنده خبر پخش فیلم ناجور جکی چان در صدا و سیمای ایران در صدر اخبار جهان+ عکس ! اعدام قاتل بی رحم زن و دختر 14 ماهه مشهدی+ عکس حمله وحشتناک موجودی مرموز به مدارس اردبیل! / دانش آموزان در خطر! مزاحم خانم ها سبیل اش را از دست داد تا زندان نرود ! لحظه جالب اصابت صاعقه با خلبان F-18 + فیلم شلیک های بی رحمانه زن سنگدل 6 سگ بیچاره به قتل رساند+ عکس مقصر اصلی پخش فیلم بدون سانسور جکی چان از تلویزیون کیش مشخص شد + فیلم و جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث سال نو لندن حادثه عکس آتش نشان عکس فیلم تهران زندگی قتل زن خانواده دادگاه دختر تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم) آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم) آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم)
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد