Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@19:49:18 GMT

اسامی سه نامزد نهایی بازیکن سال آفریقا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۵۲۹۵

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آفریقا، نامزدهای برترین بازیکن سال این قاره را اعلام کرد و در نهایت سه بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس برای کسب این عنوان ارزشمند رقابت می‌کنند.

محمد صلاح(مصر)، پیرامریک اوبامیانگ(گابن) و سادیو مانه(سنگال) سه بازیکنی هستند که برای دریافت این جایزه شانس دارند.

ترکیبی از آرای سرمربیان و مدیران فنی تیم‌های ملی قاره آفریقا، اعضای کمیته فنی و توسعه این سازمان و یک هیئت از کارشناسان رسانه‌ها بهرین بازیکن سال را مشخص می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده هشتم ژانویه در داکار سنگال معرفی خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سادیو مانه پیر امریک اوبامیانگ محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت

فاکس نیوز نوشت جوزف لیبرمن سناتور آمریکایی، اولین آمریکایی یهودی تبار بود که برای یک حزب بزرگ در آمریکا نامزد معاون اول رییس جمهوری شد.

خانواده لیبرمن در بیانیه‌ای علت مرگ این سناتور سابق ایالت کنکتیکت در عصر چهارشنبه را عوارض ناشی از زمین خوردگی اعلام کردند.

وی ابتدا از سوی حزب دموکرات به مجلس سنا راه یافت و بار دیگر در سال ۲۰۰۶ و پس از شکست در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به عنوان یک نامزد مستقل کرسی مجلس سنا را بدست آورد.

در سال ۲۰۰۰ به عنوان اولین سیاستمدار یهودی، نامزد سمت معاونت ریاست جمهوری برای «ال گور» و حزب دموکرات شد.

لیبرمن در سال ۲۰۰۴ برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری تلاش کرد، اما پس از یک نمایش ضعیف در انتخابات مقدماتی اولیه، از نامزدی انصراف داد.

لیبرمن به عنوان یکی از بزرگترین حامیان بزرگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن و از ضدایرانی‌ترین سناتور‌های آمریکایی شناخته می‌شود.

وی همچنین در زمره مقام‌های آمریکایی بوده که خواستار فشار و تحریم بیشتر ایران بوده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، با اینکه لیبرمن دموکرات بود، اما در چند موضوع مهم از جمله جنگ در عراق بر خلاف این حزب رای داد و در سال ۲۰۰۶ نیز هنگامی که قصد داشت برای آخرین بار نامزد سناتوری در کنگره شود، به طور مستقل و بدون وابستگی حزبی در رقابت‌ها شرکت کرد و پیروز شد.

لیبرمن در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۸ نیز برخلاف موضع حزب دموکرات، به جای باراک اوباما از جان مک‌کین نامزد حزب جمهوری خواه حمایت کرد.

منبع :ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • همه مصائب قاره سیاه در سال گذشته؛ از تغییرات اقلیمی تامهاجرت ابدی
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • فلات ایران اولین سکونتگاه انسان پس از خروج از آفریقا بوده است
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال