Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@09:05:54 GMT

مهمترین قوانین ست کردن رنگ لباس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۶۲۴۰

مهمترین قوانین ست کردن رنگ لباس

ست کردن رنگ لباس در دنیای مد قوانین خاصی دارد که شاید کمتر کسی از آن‌ها باخبر باشد، اینکه بدانید هر رنگ لباسی با چه رنگی ست میشود نیازمند دانستن اصول خاصی است که در این بخش شما را راهنمایی میکنیم تا بتوانید کاملا اصولی لباس هایتان را ست کنید.  

رنگ‌های اولیه و ثانویه در چرخه رنگ‌ها در کنار هم قرار دارند، در ترکیب هم با یکدیگر هم خوانی دارند و ست میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ‌های مکمل به رنگ‌های اولیه و ثانویه‌ای که در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار گرفته اند میگویند، مثلا رنگ بنفش از ترکیب قرمز و آبی به وجود آمده و با رنگ زرد متضاد است.

رنگ‌های اولیه

زرد
قرمز
آبی


رنگ‌های ثانویه

قرمز + زرد = نارنجی
قرمز + آبی = بنفش
زرد + آبی = سبز

هر رنگ لباس با چه رنگی ست میشود؟

قرمز

قرمز قابل ست شدن با رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کاربنی و نارنجی را دارد یعنی اگر لباس قرمز دارید و نمیدانید آن را با چه رنگ لباسی ست کنید بهتر است از این رنگ‌های گفته شده استفاده کنید.



بنفش

رنگ بنفش را میتوانید با رنگ‌های سفید، مشکی، زرد و آبی کمرنگ ست کنید. حواس تان باشد رنگ‌های تند را با رنگ‌های ملایم ترکیب کنید مثلا بنفش بادمجانی بهتر است با رنگ آبی کمرنگ ست شود.

زرد

رنگ زرد را با آبی کاربنی، سبز، بنفش و مشکی هماهنگ کنید. مکمل رنگ زرد، رنگ بنفش است، ولی کنار هم قرار دادن این دو رنگ، دقت و تمرکز زیادی می‌خواهد.



آبی

رنگ آبی با رنگ‌های سفید، بنفش، مشکی و گلبهی ست میشود فقط نکته‌ای که باید دقت کنید این است که آبی را با رنگ‌های قرمز و زرد ست نکنید.

سبز

رنگ سبز با رنگ‌هایی همچون زرد، سفید، مشکی، قرمز و طوسی قابل ست شدن است. رنگ سبز را هرگز با بنفش و نارنجی ست نکنید، زیرا اصلا ترکیب جالبی نمیشود.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک ست کردن رنگ لباس شیک پوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی استعدادهای کودکان با اسباب بازی مناسب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدرس روانشناسی در دانشگاه گفت: اسباب بازی وسیله‌ای است تا کودکان بتوانند رشد و شکوفایی را تمرین کنند.


هلاکویی با اشاره به بهره گیری از مواد مرغوب و استاندارد برای ساخت اسباب بازی گفت: طراحی مناسب با ویژگی حفظ سلامتِ کودک، از مهمترین مواردی است که در انتخاب اسباب بازی برای کودکان باید رعایت شود.


وی گفت: مهمترین نکته در انتخاب اسباب بازی این است که اسباب بازیی برای کودک انتخاب شود که متناسب با زیست بوم فرهنگی او باشد.

هلاکویی به والدین توصیه کرد با انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان، میتوان زمینه شکوفایی استعداد‌ها و جامعه پذیری انان متناسب با هنجار‌های و ارزش‌های اجتماعی را فراهم کنند.

دیگر خبرها

  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • «نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد
  • شکوفایی استعدادهای کودکان با اسباب بازی مناسب