Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:28:55 GMT

گازرسانی بخش آسارا در مرحله اخذ مجوز حفاری است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۹۴۷۵

گازرسانی بخش آسارا در مرحله اخذ مجوز حفاری است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس شفقی شامگاه گذشته در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج که در روستای «سیجان» بخش آسارا برگزار شد، اظهار کرد: نام این روستا یادآور سیل و خسارات ناشی از آن است. سال ۹۴ با وقوع بارندگی و بارش یازده دقیقه‌ای شاهد تخریب ۷۰ درصد تأسیسات زیربنایی و خدماتی در این روستا بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی ۸.۵ میلیارد به طرح‌های آبخیزداری کرج

وی با تأکید بر اینکه برای لایروبی ناشی از سیل روستای سیجان ۲۰ روز زمان صرف شد، گفت: این مهم بر ضرورت واکنش سریع  دستگاه‌های خدماتی در هنگام حوادث و بلایای طبیعی تأکید دارد. یکی از وظایف نهادهای روستایی، شناخت خطرات تهدیدکننده است که باید در اولویت قرار گیرد.

فرماندار کرج در بخش دیگری با اشاره به اعتبارات ویژه حوزه آبخیزداری به‌منظور مدیریت روان آب‌های ناشی از بارندگی، گفت: ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های مطالعاتی بخش آبخیزداری در نظر گرفته‌شده که قسمت اعظم آن در بخش آسارا صرف خواهد شد.

گازرسانی بخش آسارا در مرحله اخذ مجوز حفاری است

شفقی در ادامه به موضوع گازرسانی در بخش آسارا اشاره کرد و فزود: این طرح در مرحله اخذ مجوز حفاری از شهرداری در قسمت ورودی بخش از سمت کرج قرار دارد، با اتمام این مرحله شبکه‌گذاری گاز در روستاهای پایین‌دست سد کرج اجرایی می‌شود.

جانمایی ایستگاه آتش‌نشانی و پمپ‌بنزین در جاده چالوس

وی به موضوع تعیین حریم مجاور رودخانه کرج - چالوس نیز اشاره کرد و گفت: این دغدغه طی جلسه‌ای در وزارت کشور مطرح و مقرر شد ظرف مدت دو ماه پس از نظرسنجی از ساکنان، طرح آماده شود تا زمینه‌ای باشد که فعالیت‌های گردشگری در این منطقه سهل و آسان‌تر اجرا شود. به‌موازات این مهم مطالعات و پیوست زیست‌محیطی در کنار سایر اقدامات در دستور کار قرارگرفته است.

گفتنی است؛ پیگیری طرح مطالعه احداث و جانمایی ایستگاه آتش‌نشانی - پمپ‌بنزین و مدیریت آشکده‌ها در مسیر گردشگری کرج - چالوس از دیگر موضوعات طرح‌شده در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج بود.

کد خبر 4502031

منبع: مهر

کلیدواژه: سیروس شفقی فرمانداری کرج گازرسانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، آقای سیاح گفت: تاکنون حدود ۳۵۰ هزار نفر از دارندگان مجوز‌های کاغذی شناسه یکتا گرفته اند. رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد افزود: استان‌های لرستان، گیلان و خراسان جنوبی بهترین عملکرد را در تبدیل مجوز‌های کاغذی داشته اند.

جزئیات بیشتر در گزارش خانم فروزان حسن پور:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • آسارا و جاده پرپیچ و خم کندوان مقصدی جذاب برای گردشگران در بهار