Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:15:52 GMT

نیک اندیشان شیراز به اردوی جهادی رفتند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۰۰۶۵

نیک اندیشان شیراز به اردوی جهادی رفتند

شیراز- ایرنا- تیم مددکاری اداره بهزیستی شهرستان شیراز و جمعی از نیک اندیشان خیریه عطر یاس نبوی با حضور در مناطق برفگیر و سردسیر این شهرستان به دلجویی از مددجویان و نیازمندان پرداختند.

مدیرعامل خیریه عطر یاس نبوی چهارشنبه در این باره به ایرنا گفت: در این اردوی جهادی که از هشت صبح تا هشت شب به طول انجامید، از مددجویان و نیازمندان دلجویی و مشکلات آنها در حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز بررسی و راه حل هایی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا عسکری افزود: در پایان هر بازدید از منازل مددجویان که نهم دی ماه صورت گرفت، بسته های حمایتی سبد کالا شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، قند، شکر، مرغ، گوشت، سویا، حبوبات شامل عدس، نخود، لپه و بسته های لوازم تحریر به این خانواده های نیازمند اهدا شد.
وی ادامه داد: سنگ بنای موسسه خیریه عطر یاس نبوی از سال 1385 ، زمانی که جمعی از انسان های عاشق به همنوعان به صورت پنهان به خانواده های ایتام و نیازمندان کمک رسانی می کردند شکل گرفت.
مدیرعامل این خیریه گفت: به تدریج شمار نیازمندان خاص و بیماران صعب العلاج تحت پوشش افزایش یافت و تصمیم برآن شد که یک مجموعه مردمی وسیع تر به صورت قانونی به ثبت برسد تا امر خدمات رسانی به نیازمندان به گونه ای شایسته تر انجام پذیرد و از این رو، این موسسه در سال 1391 به صورت رسمی و قانونی ثبت شد.
عسکری گفت: این خیریه هم اینک 500 خانواده نیازمند و 2 هزار نفر از ایتام را به صورت متناوب با کمک های نقدی و غیر نقدی و مشاوره ای خدمات رسانی و حمایت می کند.
به گفته مدیرعامل خیریه عطر یاس نبوی، یک هزار و 200 کودک بی سرپرست و 800 نفر از بیماران صعب العلاج (سرطان و ام اس) که بیشتر آنها را دانش آموزان بی بضاعت و نونهالان تشکیل می هند، در شیراز تحت پوشش این خیریه هستد.
7375/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي خيريه اردوي جهادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست خبری این دانشگاه که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد گفت: شعار هفته سلامت امسال "مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده" بر اهمیت دادن، فرهنگ سازی و تامین زیرساخت‌های حوزه سلامت است.
دکتر رضائیان زاده افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت ۳ هدف مهم ضرورت خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه در هر نقطه از کشور، از بین بردن نابرابری‌ها در حوزه سلامت بخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار و تقویت بهداشت را دنبال می‌کند.
دکتر رضائیان زاده اعلام کرد: راه اندازی کمپین واکسیناسیون با واکسینه شدن نزدیک به ۵۰ هزار کودک تابعه ایرانی و اتباع غیر ایرانی، کنترل و کمررنگ کردن ۶۴ درصدی بیماری سالک، غربالگری نوزادان، توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن و ویتامین دی بین دانش آموزان متوسطه و راه اندازی مراکز تشخیص پوکی استخوان برخی از اقداماتی است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه سلامت انجام داده است.
دکتر شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در ادامه با بیان اینکه ۲۵ تا ۳۱ درصد ورودی‌های بیمارستان‌های استان از استان‌های همجوار هستند، گفت: پارسال در بیمارستان‌های فارس ۱۴۰ هزار عمل جراحی خاص و پیچیده، ۷۳۹ عمل پیوند عضو، ۱۳۰ عمل کاشت حلزون و ۱۳۰ پیوند مغز استخوان انجام شده است.
دکتر حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم گفت: اضافه کردن تخت‌های بستری در بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و خیریه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و در مقابل هم پرستاران از طریق دو آزمونی که وزارت بهداشت برگزار کرده ، در  بیمارستان‌های استان فارس جذب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان