Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با رسیدن به ژانویه و فصل زمستان تیم‌های اروپایی به صرافت تقویت خود افتاده‌اند و هر روز خبر از جابجایی بازیکنان مختلف در سطح اروپا شنیده می‌شود. لحظه به لحظه با ما باشید با تمام اتفاقاتی که پیرامون مبحث نقل و انتقالات در فوتبال اروپا خواهد افتاد و ما آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه 2 ژانویه:

* باشگاه اینتر در نظر دارد در صورت فروش میلان اشکرینیار اقدام به جذب دیگو گودین از اتلتیکو مادرید کند.

* میلان و اتلتیکو مادرید از مشتری‌های پر و پا قرص سسک فابرگاس هافبک نیمکت نشین چلسی هستند. این بازیکن اسپانیایی با آمدن مائوریتسیو ساری به نیمکت دوخته شده و از وضعیت خود در این تیم لندنی راضی نیست.

* فیلیپه لوییز مورد توجه توماس توخل قرار گرفته و سران باشگاه پاری سن ژزرمن در صدد به خدمت گرفتن وی هستند.

* کالیدو کولیبالی مدافع میانی ناپولی در آخر فصل در ناپولی خواهد ماند و در تابستان به پیشنهادهای خود پاسخ خواهد داد مگر اینکه پیشنهاد چشمگیری از سوی تیم‌های خواهان او به دی لورنتیس مالک این باشگاه برسد.

* اینترمیلان برای تقویت خط هافبک خود روی اشلی یانگ وینگر تیم منچستریونایتد نظر دارد. با آمدن سولسشیر به منچستریونایتد این پیش‌بینی می‌شود که وی به خروج از یونایتد بیاندیشید.

* با منتفی شدن انتقال کالیدو کولیبالی به منچستریونایتد سران این باشگاه دوباره روی خرید توبی آلدروایرلد مدافع بلژیکی تیم تاتنهام تمرکز کرده‌اند.

* خوان کوادرادو وینگر کلمبیایی تیم بایرن مونیخ از نیمکت‌نشینی‌های خود دریوونتوس کلافه شده است و قصد ترک این باشگاه را دارد. از بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین مشتری وی یاد می‌شود.

* کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی رئال مادرید با انتشار پستس به شایعات جدایی خود از جمع کهکشانی‌ها دامن زد. از آرسنال به عنوان جدی‌ترین مشتری وی برای جانشینی پیترچک یاد می‌شود.

* لیتون بینس و فیل جاگیلکا مداعان کهنه‌کار اورتون که در پایان فصل قراردادشان با این تیم به پایان می‌رسد قصد تمدید قرارداد خود را ندارند و بعد از سال‌ها از این تیم جدا خواهند شد.

* ونسان کمپانی مدافع میانی بلژیکی منچسترسیتی که این روزها اکثر بازی‌های سیتی را از روی نیمکت مشاهده می‌کند قصد جدایی از جمع شاگردان گواردیولا را دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال اروپا 10 شایعه برتر نقل و انتقالات فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی

به گزارش ایلنا، بازی برگشت دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد در وقت‌های قانونی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. نهایتا سیتیزن‌ها با نتیجه ۴-۳ در پنالتی‌ها شکست خوردند و از صعود به نیمه نهایی باز ماندند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # رئال مادرید ، منچسترسیتی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • (ویدئو) پنالتی‌های جذاب دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه