Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:59:56 GMT

اطلس امنیت غذایی ایلام تدوین می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۲۱۵۲

اطلس امنیت غذایی ایلام تدوین می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید اخوان صبح چهارشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان ایلام با تقدیر از حضور استاندار در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تصریح کرد: کرد: هر جا که استاندار در این کارگروه حضور داشت باعث احساس اهمیت بالای این کارگروه در استان خواهد شد و می توان با نیروی بهتری نسبت به پیشبرد سیاست های سلامت و امنیت غذایی عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اعلام آمادگی کرد در بحث مطالعات سلامت روانی و تدوین اطلس امنیت غذایی استان همکاری لازم صورت گیرد.

اخوان تأکید کرد: ما قبل از این که مراکز درمانی و بیمارستانی را گسترش دهیم می توانیم با برنامه ریزی و فرهنگ سازی تلاش کنیم که مردم از سلامت بهتری در جامعه برخوردار شوند.

وی گفت: وزارت بهداشت نمی تواند به تنهایی در بحث افزایش سلامت جامعه موفق باشد و تلاش کردیم در همکاری با استانداری ها نسبت به افزایش سطح سلامت جامعه اقدام کنیم.

کد خبر 4502262

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام امنیت غذایی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا احمدی عصر شنبه در آئین آغاز ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت در گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافع سلامت را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت، اقتدار و دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طی هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی برای یادآوری و ضرورت توجه به حفظ و تأمین سلامت جامعه است.

وی در تبیین شعار امسال هفته سلامت: «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» گفت: همه افراد و سازمان‌ها در قبال حفظ، تأمین و ارتقای سلامت جامعه مسؤولیت اجتماعی دارند.

احمدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مقدم داشتن بهداشت و پیشگیری بر درمان‌های پرهزینه اظهار کرد: رعایت مسائل و نکات بهداشتی و توجه به آنها از بروز بیماری‌ها و تحمیل هزینه‌های بالای درمان به فرد بیمار، خانواده او و جامعه جلوگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار شبکه بهداشت در نظام سلامت کشور یادآور شد: علاوه بر شعار امسال هفته سلامت برنامه‌های جوانی جمعیت هم در راستای حفظ سلامت و نشاط خانواده‌ها به عنوان یک اولویت در وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال اجرا است.

وی از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت ارزشمند یاد کرد و با ابراز خوشحالی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» از همت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفاظت از امنیت کشور قدردانی کرد.

کد خبر 6083816

دیگر خبرها

  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  • لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است