Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:14:15 GMT

کاهش ارزش پول ملی فتنه اقتصادی دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۲۸۱۴

کاهش ارزش پول ملی فتنه اقتصادی دشمن است

شاکری با بیان اینکه همدلی برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در بودجه ۹۸، ضروری است، گفت : کاهش ارزش پول فتنه اقتصادی دشمن است و تحرک بیشتر دستگاه اجرایی برای نظارت بر وضعیت قیمت‌ها، پیگیری بی‌وقفه تصمیمات اقتصادی باید از الویت های اصلی دولت باشد.

خبرگزاری شبستان: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از جمله احزاب فعال در کشور محسوب می شود که با هدف پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی تشکیل شده و به طور مرتب جلسات هفتگی خود را برگزار و در این جلسات به بررسی اخبار داخلی و خارجی با حضور اعضای شورای هماهنگی و برنامه ریزی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه اخیر این جمعیت نیز دیدگاهها و مواضع جمعیت در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت، خروج آمریکا از سوریه، رفتارهای متناقص رییس جمهوری امریکا در روابط خارجی، فتنه های جدید دشمن در کشور و بررسی ۹ دی بعنوان یکی از دستاوردهای نظام اسلامی از مهمترین بخشهای گفتگو با «مجتبی شاکری»، دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تشریح جلسات این جمعیت است که در متن زیر ارایه می شود.

 

سوال: مهمترین موارد مطرح در آخرین جلسه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی چه بود؟

در ابتدای جلسه هفتگی شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی با تجلیل از جایگاه و مقام آیت‌الله هاشمی شاهرودی  نسبت به جانباز شهید امیرمسعود شایسته تهرانی که در سال‌های دفاع مقدس به مقام جانبازی رسید و به تازگی به فیض شهادت نایل شد، ادای احترام  شد.جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در ادامه این جلسه به حرکت نوآورانه سمیرا شاه وردی،‌ فرزند جانباز در زمینه راه‌اندازی پویش موثر و موفق «آرزوهای قشنگ» که تاکنون زمینه‌ساز برآوردن آرزوی بیش از چهارهزارو نهصد نفر به همت خیران شده است، تجلیل کرد.

 

سوال: مواضع جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مورد خروج آمریکا از سوریه چیست؟

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پی رصد رخدادهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در روزهای اخیر، در مورد تصمیم ترامپ برای خارج کردن نیروهایش از سوریه و افغانستان گفتگو کرد و این واکنش امریکا  فرار از پیامدهای اقتدار جبهه مقاومت در منطقه و شکست‌های پی در پی پروژه‌های آمریکا در منطقه می داند.

 

سوال: آیا خروج آمریکا از سوریه می تواند موجب اختلاف نظر در هیات سیاسی این کشور باشد؟

خروج آمریکا از سوریه  پدیده‌ای است که اختلاف را در هیأت حاکمه آمریکا دامن زد و به تغییر وزرای ترامپ کشیده شده است ، ضمن اینکه اعتراضات مجالس این کشور را در رویارویی با تصمیم رییس‌جمهور را به عرصه رسانه‌ها منعکس کرد.

 

سوال: رفتارهای متناقض رییس جمهوری  امریکا نشاندهنده چیست؟

افول قدرت آمریکا در منطقه خاورمیانه، رفتارهای تناقض‌آمیز بین‌المللی و پاسخ نداشتن برای رفتارهای آینده موجب حاکم شدن فضای مبهم و سنگین در دیپلماسی این کشور است.

 

سوال :برنده اصلی خروج امریکا از سوریه  کیست؟

خروج آمریکا از سوریه در حقیقت نشاندهنده این است که  ترامپ در یک انتخاب دو سر باخت به تصمیم فرار از منطقه تن داده تا شاید در راهبردی جدیدتر بتوانند اعتبار رو به افول خود را در منطقه و نیز در داخل آمریکا ترمیم کند.

 

سوال: در پی خروج نیروهایی امریکایی از سوریه، این کشور برای حفظ این موقعیت باید چگونه رفتار کند؟

موقعیت استثنایی دولت سوریه و نیروهای مقاومت برای استقرار امنیت تمام‌عیار و ورود به مرحله بازسازی را مهم و نیازمند هوشمندی و تدبیر است این هوشیاری و تدبیر باید ادامه یابد تا  جاییکه  دشمن شکست خورده در پوشش بازسازی اقتصادی راه نفوذ اطلاعاتی خود را برای شبکه‌سازی مجدد در این کشور به اجرا نگذارد.

 

سوال: حماسه ۹ دی را چگونه ارزیابی می کنید؟

۹ دی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است، 9 دی برای امروز و فردای کشور بالنده و سازنده است  شیطان بزرگ نه تنها قرارگاه عملیاتی خود برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را پس از رسوایی در فتنه ۸۸ متوقف نکرد، بلکه ابعاد جدیدتری را در سازماندهی آن قرارگاه برنامه‌ریزی کرده تا بتواند در کنار فتنه سیاسی و امنیتی ابعاد فتنه اقتصادی را هم به اجرا بگذارد.

 

سوال: آیا فتنه جدید دشمن می تواند در قالب اقتصادی مطرح شود؟

هوشمندی همه دست‌اندرکاران کشور برای شناخت ابعاد فتنه‌انگیزی‌های آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌اش ضروری است، همدلی و همزبانی برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در بودجه ۹۸، تحرک بیشتر دستگاه اجرایی برای نظارت بر وضعیت قیمت‌ها، پیگیری بی‌وقفه تصمیمات اقتصادی برای رسیدن به نتیجه عملی و پیشرو داشتن ابعاد آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی ناشی از کاهش ارزش پول ملی از دقت‌نظرهایی است که قرارگاه دشمن را برای نفوذ در سیستم‌سازی‌های داخلی خنثی می‌کند.

 

سوال: آیا اروپایی ها می تواند در مورد تبادلات تجاری ایران با کشورهای خارجی موثر باشند؟

 معطل نگه داشتن اقتصاد کشور برای کسب تضمین از سوی اروپایی‌ها ناشی از یک انتظار خلاف منطق و به دور از شناخت ارتباط نظام سرمایه‌داری اروپا و آمریکاست؛ در حالی که آمادگی کشورهای شرقی برای تأمین نیازهای ما می‌تواند در ساز و کاری متعادل و سنجیده، ایران را از سنگلاخ نظرات متعارض و بدعهدی‌های اروپا نجات دهد.

 

سوال: برای جلوگیری از رشد فزاینده فضای مجازی چه باید کرد؟

بی عملی و بی‌تفاوتی دولت نسبت به رشد فزاینده آسیب‌های ناشی از پیام‌رسان تلگرام طبق گزارش‌های رسمی قابل اعتراض است سرمایه‌گذاری برای بالا رفتن قابلیت پیام‌رسان‌های داخلی و جلوگیری از نفوذ ویرانگر شبکه‌های خارجی و تهدید ارکان اعتقادی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه از وظایف مصوب در قانون اساسی برای دولت است.

 

سوال: سند ۲۰۳۰ آمورش و پرورش را چگونه ارزیابی می کنید؟

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی  با تاکید بر اینکه همواره خود را پرچمدار مکتب امام(ره) و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌دانند و ادامه ترویج آموزه‌های اخلاقی‌ستیز و حرمت‌شکن سند ۲۰۳۰ در نظام آموزشی کشور به رغم هشدار بزرگان و مراجع را حرکت در مسیر فروپاشی نظام خانواده و از هم پاشیدن فرهنگ و روابط اجتماعی می داند. تعلل دستگاه‌های هشداردهنده قوه قضاییه، مجلس، دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی به ویژه رسانه ملی در تشریح ابعاد ویرانگر اجرای سند ۲۰۳۰ قابل قبول نیست./

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مجلس 9 دی فتنه 88 گرامیداشت حماسه 9 دی اصفهان کلیسا انقلاب اسلامی اردبیل نهم دی ارزش پول کاهش فتنه اقتصادی احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است