Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان از آزادسازی حریم رودخانه‌های پیرغار و خشک‌رود شهرستان فارسان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی قربانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: رفع تصرف از حریم رودخانه‌ها در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و براساس گزارش‌های شرکت آب منطقه‌ای شهرستان فارسان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با پیگیری مداوم و مستمر دادستانی شهرستان و صدور حکم قضایی و همچنین حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همکاری نیروی انتظامی، حریم رودخانه‌های پیرغار و خشک‌رود شهرستان فارسان به‌طور کامل آزاد و حریم و اراضی فوق به‌تدریج از ید متجاوزین آزادسازی خواهد شد.

قربانی خاطرنشان کرد: در این راستا نسبت به قلع‌ و قمع دکه‌ها و آلاچیق‌های احداثی در این منطقه نیز اقدام شد.

وی افزود: با توجه ویژه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان فارسان به موضوع تصرفات غیرقانونی باعث شده تا دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط به‌طورجدی به موضوع رفع تصرفات بپردازند که خوشبختانه آمار شرکت آب منطقه‌ای بیانگر این موضوع است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان ضمن هشدار به اشخاص حقیقی و حقوقی که بستر و حریم رودخانه‌های شهرستان را تحت تصرف خود دارند گفت: حریم و بستر رودخانه‌ها متعلق به دولت است و تا قبل از ورود دستگاه قضایی بهتر است که این اشخاص حریم و بستر رودخانه‌ها را تحویل مراجع ذی‌صلاح دهند در غیر این صورت بر اساس دستور ویژه قضایی در شهرستان موضوع در صدر اولویت‌ها قرار داشته و با این افراد بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها