Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محسن ایران‌نژاد که در نیم فصل اول زیر نظر خداداد عزیزی در سپیدرود بازی می‌کرد، پس از جدایی عزیزی از این تیم از جمع تیم محبوب رشتی جدا شد.

ایران‌نژاد که سابقه بازی در سپاهان، شاهین‌بوشهر وراه‌آهن را در کارنامه دارد در یک انتقال عجیب به تیم آرمان گهرسیرجان پیوست. این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ دسته دوم محسن ایران نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جز ۳ تیم بالانشین جدول به حساب می‌آیند در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید به مصاف هم بروند و هر دو تیم امیدوار به کسب ۳ امتیاز بازی هستند.

محمدجواد حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

حسین نژاد در نیم فصل اول، یکی از مُهره های ثابت سپاهان بود و عملکرد خیلی خوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نشان داد اما در نیم فصل دوم با مصدومیت‌های متوالی مواجه شد و اکثر دیدارهای تیمش را از دست داده است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6084673

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس