Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون سراسری دو دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی امروز، ۱۲ دی ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فهرست اسامی چهار هزار و ۷۴۹ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۷ امروز (چهارشنبه) ۱۲ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org منتشر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد چهار هزار و ۷۴۹ پذیرفته شده نهایی آزمون فوق، تعداد دو هزار و ۵۸۱ نفر زن و مابقی نیز مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: تمام پذیرفته‌شدگان فوق ضرورت دارد یک هفته‌ بعد از اعلام اسامی‌شان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای اطلاع از برنامه زمانی، مکان و مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت‌نام به سایت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی مراجعه کنند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع به منزله انصراف خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود

 عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ گفت: تعداد ۶۶۰ هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب ۴ نمره وجود دارد.
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد